Oh wow.. Ik vind dat je heel netjes bent gebleven! Oma of niet, die had van mij een weerwoord gehad. Wat onbeschoft zeg!
@blackberry: Ik zou niet weten hoe het is om een zoontje te hebben haha maar inderdaad,ik vind het heerlijk zo die meiden om mij heen. Oudste wil steeds vaker even make uppen Heeft ''verkering'' en is veeleisend aan het worden qua kleding haha. Heerlijk! (ze is 8,5) Ik kan ook zo heerlijk tutten met de meisjes en ze vinden het heerlijk al dat getut En ze vinden het maar al te leuk dat ze er een zusje bij krijgen want ze zijn gek op baby's en helemaal als het meisjes zijn haha.
Zo, die had bij mij een flinke belediging naar dr graftakken hoofd gekregen. Wat asociaal. En je bent behoorlijk netjes gebleven.
Zo, wat een trut zeg. Dat je nog zo netjes kon antwoorden,terwijl je laaiend was! Sommige mensen kunnen beter niks zeggen.
Volgende keer zeggen: het is beter voor uw gezondheid dat mijn hormonen zich niet met dit gesprek gaan bemoeien. En dan weglopen.
Begin dat idd geen gesprek... sommige mensen snappen t denk ik echt niet? ! Anders zeg je toch niet zoiets!
Oma is denk ik gewoon jaloers. Laat lekker gaan meis. Al zet 12 meiden op de wereld. Als jullie dat gelukkig maakt prima toch laat maar kletsen
Nou ik vind je enorm netjes gebleven ik weet niet hoe ik zal reageren hoor. Ik heb voor zover ik me kan bedenken zoiets nog nooit meegemaakt.
Ik vind dat je in zulke gevallen echt tegen mensen mag zeggen dat ze hun bek moeten houden en opsodemieteren. Of dat je aan ze moet vragen hoe het komt dat ze zo'n bord voor hun kop hebben. Vreselijk. Ik zou er echt iets van zeggen. Alleen dementen kunnen dit soort dingen flikken wat mij betreft. De rest kimt er bij mij niet mee weg.