Hoi allemaal, Ik heb met 16 weken een leuke geslachtsbepalende echo gehad. Nu kijk ik bij andere echo's van geslachtsbepalende echo's en daar zie ik of heel duidelijk op de foto het beeld dat er tussen de twee beentje gekeken is. (Twee beentjes met in het midden het geslacht).Op mijn echo foto zie ik dit minder duidelijk. Bij het witte pijltje is het geslacht te zien, nu vroeg ik mij dus af of iemand mij kan vertellen hoe ons kindje ligt? en wat ik links dan zie, is dat een handje? Ik heb het geslacht even zwart gemaakt, mochten jullie het geslacht kunnen raden hoor ik het ook graag, we weten het natuurlijk al maar als jullie het zelfde zeggen is het natuurlijk een extra bevestiging Hoop dat iemand ziet hoe het kindje ligt? Alvast bedankt!
Dit is een foto van beneden genomen dus je ziet het geslacht (meisje),de billen en een stukje arm met een handje.
deze is een beetje van onder achter de billen genomen.... Je ziet het geslacht dus (meisje) aan de linkerkant die wittige streepjes, en daarnaast het blobje is een armje geloof ik...maar weet het neit zeker.
Wat fijn dat jullie dat kunnen zien, dankjewel! Jullie zeggen het zelfde dus ik denk dan dat jullie gelijk hebben kon het zelf niet plaatsen. Wij hebben idd te horen gekregen dat het een meisje is!!! als jullie het ook zeggen zal het wel duidelijk te zien zijn haha! (Ging er wel van uit dat het klopte maar toch). bedankt voor het kijken
laat je niet afleiden door het geslacht maar weten jullie zeker dat dit hier een meid is , ik heb zo me twijfels
Grappig, ik ben totaal onervaren en dacht ook een meisje. Het ziet er heel duidelijk uit op de een of andere manier
Bij Moeder1987 heb ik zo mijn twijfels. De lipjes lijken zo veel ronder dan bij mijn eigen echo (15,3). Zouden ook nog balletjes kunnen zijn. Maaaaarrr dan wijst t piemeltje misschien erg omhoog?
hahha ben gelijk in war , ze komt namelijk in mijn dochter der kamer alles is daar roze en heb ik denk ik 80% roze kleding , ik denk toch weer dat ik een geslachtsbepaling gaat doen hhahaha
Ik denk ook meisjes.. Bij mijn zoontje zag je duidelijk een pielemoosje We wilden het ook eigenlijk niet weten maar het eerste beeld was meteen: Bam We zagen het allebei meteen.
Als ik zo kijk moeder87 denk ik een meisje. Maarja, ik ben er niet zo goed in zoals ik al in mijn eerste bericht zei Ik vind het er wel anders uit zien dan bij mijn foto, maar kan ook aan kwaliteit liggen? of misschien ben je verder dan ik/wij op de foto? Ik kan me voorstellen dat je er alleen maar meer door gaat twijfelen haha. Al gaat het er natuurlijk om of het gezond is is het toch wel erg leuk om (al) te weten, helemaal omdat je al een meisje hebt.