Vanacht erg slecht geslapen. Vanaf 1 uur wakker geweest, omdat ik onrustig was. Om een uur of 3 weer naar bed gegaan om te kijken of ik weer kon slapen. Om 3.30 begonnen de lichte krampen in mijn buik, opbouwend en met tussenpozen. Ze deden nog niet echt pijn en van 4 tot 5 heb ik nog lekker een uurtje kunnen slapen. Vanaf 5 uur heb ik volgens mij weeën, eerst om de 20 a 15 min. Vanaf 5.45 uur om de 10 min. En nu vanaf 7.15 wisselt het hoeveel tijd er tussen zit, tussen de 5 en de 8 min. Ben benieuwd of het oefen weeën zijn of dat het nu begonnen is. Ik ga voor alsnog uit van oefen weeën, maar vind het nu toch wel spannend. Ben nu 37 weken en 5 dagen. groetjes Jessicad
Ik heb geen ervaring met weeen , maar wil je wel alvast succes wensen (indien het al voor het echie blijkt te zijn) Misschien een idee om de VK te bellen straks en ff te overleggen. Liefs Mirre
o mocht het voor het echie zijn dan hoef ik pas te bellen als de weeën om de 3 tot 5 min komen, een minuut duren en dat een uur lang. Dus voorlopig hoef ik nog niet te bellen. Maar ga nog steeds uit van oefen weeën, heb me helemaal ingesteld op dat kleintje later komt, dus zou erg verbaasd zijn, haha.
Ik loop hetzelfde, vanacht ook geen oog dichtgedaan, alles bij elkaar misschien 3 uurtjes geslapen. En nu heb ik continue pijn in de onderrug. Maar of het echt weeen zijn kan ik er niet op uitmaken. Heb wel krampen, maar zijn niet regelmatig en duren soms een hele tijd aan een stuk. Ook al is dit mijn tweede keer, kan me van de eerste niks meer herinneren dus maakt het me wel een beetje nerveus, wat als ik de weeen niet op tijd herken als weeen? Maar afwachten zeker he, haha Succes alvast voor als het toch geen oefenweeen zijn. Groetjes Claudia