Vanacht erg slecht geslapen. Vanaf 1 uur wakker geweest, omdat ik onrustig was. Om een uur of 3 weer naar bed gegaan om te kijken of ik weer kon slapen. Om 3.30 begonnen de lichte krampen in mijn buik, opbouwend en met tussenpozen. Ze deden nog niet echt pijn en van 4 tot 5 heb ik nog lekker een uurtje kunnen slapen. Vanaf 5 uur heb ik volgens mij weeën, eerst om de 20 a 15 min. Vanaf 5.45 uur om de 10 min. En nu vanaf 7.15 wisselt het hoeveel tijd er tussen zit, tussen de 5 en de 8 min. Ben benieuwd of het oefen weeën zijn of dat het nu begonnen is. Ik ga voor alsnog uit van oefen weeën, maar vind het nu toch wel spannend. Ben nu 37 weken en 5 dagen. groetjes Jessicad
Ik heb geen ervaring met weeen , maar wil je wel alvast succes wensen (indien het al voor het echie blijkt te zijn) Misschien een idee om de VK te bellen straks en ff te overleggen. Liefs Mirre
o mocht het voor het echie zijn dan hoef ik pas te bellen als de weeën om de 3 tot 5 min komen, een minuut duren en dat een uur lang. Dus voorlopig hoef ik nog niet te bellen. Maar ga nog steeds uit van oefen weeën, heb me helemaal ingesteld op dat kleintje later komt, dus zou erg verbaasd zijn, haha.
Ik loop hetzelfde, vanacht ook geen oog dichtgedaan, alles bij elkaar misschien 3 uurtjes geslapen. En nu heb ik continue pijn in de onderrug. Maar of het echt weeen zijn kan ik er niet op uitmaken. Heb wel krampen, maar zijn niet regelmatig en duren soms een hele tijd aan een stuk. Ook al is dit mijn tweede keer, kan me van de eerste niks meer herinneren dus maakt het me wel een beetje nerveus, wat als ik de weeen niet op tijd herken als weeen? Maar afwachten zeker he, haha Succes alvast voor als het toch geen oefenweeen zijn. Groetjes Claudia
Dank je, jij ook. Irritant he dat je niet weet of het nou begonnen is of niet. Heb nog steeds krampen, vooral in mijn onderbuik en rug. Zit nog steeds tussen de 3 en 10 minuten tussen. En de ene duurt langer dan de ander (tussen de 1/2 en 1 min). Ben erg benieuwd of het doorzet. Ben nu gezellig alleen thuis. Mijn man is werken. Ben benieuwd of ik `m nog moet bellen vandaag. Ach en hij is al zo moe, hoop voor hem dat het nog even duurt. Maar nu ik dit zo voel heb ik zoiets laat het nu maar doorzetten, heb er niet zo`n zin in dit meerdere keren mee te maken, haha. Tenminste niet binnen een aantal weken. Of het moet nu echt over zijn. Wat ik wel grappig vind is dat ik tussendoor ook echt nergens last van heb en me goed voel en elke keer denk, zie je wel nu is het over het waren gewoon oefen weeën. En als ik dat denk dan begint er een nieuwe.
Ik dnek dat het bij mij oefenweeën zijn. IK heb ze nog steeds, maar niets echt regelmatig, zit eerder langer tussen. Wel vermoeiend zo, maar ja. Ga ervan uit dat het voorlopig nog niet echt begint. Maar we zullen zien.
Ik loop ook nog gewoon met krampen, alleen lijkt het wel of ze steeds langer duren, denk ook dat het oefenweeen of indalingsweeen zijn. Vind alleen dat het nu wel lang genoeg duurt. Aan een kant hoop ik ook dat ze doorzetten, maar aan de andere kant zie ik ook tegen de bevalling op. Ach ja we zullen wel zien he, blijft gewoon spannend. Zei vanmorgen ook tegen mijn vriend, als ik je nu bel stap dan maar al in de auto, dus volgens mij durft die de telefoon niet uit het oog te verliezen vandaag, haha. Leuk om die mannen zo een beetje nerveus te maken niet?
Grappig ik wilde net een topic gaan openen over hetzelfde Ook ik heb geen oog dicht gedaan, maar dat kwam meer omdat ik vanaf 4 uur een harde buik had en die wilde niet meer zacht worden zeg maar. Kan ook niet echt opmaken of dat nou weeen zijn of wat dan ook maar het nam niet af hij bleef 3 uur lang kei hard... en pijn in mijn onderrug en het gevoel dat ik ongesteld moest worden. Heb net een broodje gegeten en vraag me af wat er vandaag nog verder gaat gebeuren Jullie ook sterkte we zitten een beetje in hetzelfde schuitje met z'n 3en denk ik
Nou begin nu toch wel te twijfelen. Ik heb ze nog steeds en ze komen nu regelmatiger (om de 6 minuten) en duren een minuut en worden pijnlijker. Ben benieuwd of dit echt weeën zijn en of het doorzet. Zit ook te twijfelen wanneer ik mijn man moet bellen. Ach ja we zullen zien. Lastig he dat je niet weet wat je kunt verwachten. Succes meiden
als ze bij jou steeds regelmatiger komen dan heb je grote kans dat dit wel echte weeen zijn hoor. Heel veel sterkte en bij twijfel zou ik gewoon je man bellen hoor
Ik heb ook zo`n idee dat het wel doorzet, maar ook dat het nog even duurt. Ik ga er eigenlijk vanuit dat als ik de verloskundige bel en hem dan ook bel dat hij dan wel genoeg tijd heeft om te komen. Vooral omdat er gemiddeld 1 uur per cm staat bij de ontsluiting, dus het zal nog wel even duren.
hoe gaat het nu met je heb de vk en je man al gebeld als we niks meer horen alvast succes met de bevalling. liefs mariska
Ben eens benieuwd wat het bij jullie word, of het menens is of niet. Bij mij is de situatie nog steeds hetzelfde. Heb net een uurtje geslapen en ben toen de kleine van school gaan halen. Moet wel zeggen dat ik geen goed humeur heb door die constante pijn, hebben jullie daar ook last van?
Ik had vanmiddag al een afspraak staan bij de verloskundige dus dat kwam voor mij erg goed uit... Ze zegt ook dat het inderdaad voorweeen zijn maar ze kunnen niet zeggen of dat nog gaat doorzetten of dat het zo nog een week kan gaan duren... Even afwachten dus maar !
Ja hoor het heeft doorgezet en gisteravond om 21.45 uur ben ik bevallen van een meisje: Inge. De bevalling ging uiteindelijk nog heel vlot. om 16.00 uur weeën om de 6 a 7 min. Om 19.15 vk gebeld, uur lang weeën om de 2 tot 5 min. Om 20.15 uur was ze er en had ik al 7 a 8 cm ontsluiting. En een uur later mocht ik persen en toen was ze er met een half uurtje. Alles is gelukkig goed. We waren wel even geschrokken, want de vk kon niet goed zien of ze een anusje had en of die goed was, dus toch nog naar het ziekenhuis. Daar bleek alles gelukkig in orde, dus mochten we weer naar huis. Uiteindelijk maar weinig geslapen, maar ach wat maakt het uit. We hebben nu een pracht meid. groetjes Jessicad
Hey jessicad proficiat. Fijn voor je dat het zo snel is gegaan. Bij mij waren het dus duidelijk oefenweeen.Heb ermee gelopen tot s'avonds 8 uur. Vanmorgen om 5 uur heb ik met mijn gezicht boven de wc-pot gehangen,dus nu dat weer. Ik wou dat ik ook zo een geluk als jou had want van mij mag het nu ook wel afgelopen zijn. Geniet lekker van je kleine en rust lekker uit. Groetjes Claudia