Super van harte gefeliciteerd met jullie meid! Zat ik er toch niet naast ...en dat voor een leek op bevallingsgebied hahaha. Fijn dat het zo snel is gegaan, rust goed uit en geniet van Inge. Liefs Mirre
Bij mij heeft het ook niet doorgezet... GEFELICITEERD ! Viel het mee de bevalling ? of zat je er al niet zo tegenop
Gefeliciteerd! Ik heb begrepen dat je eigenlijk op 9 december uitgerekend was (net als ik!), dus ik heb je bij de December mama's in het rijtje gezet van de geboren baby's. Je bent al de 3e december mama die in november is bevallen! Geniet ervan meid!
Ik heb vannacht ook weer weeën gehad maar helaas niet doorgezet. Hopelijk dit weekend ... Ik heb het nu echt wel gehad! Jessica gefeliciteerd met je dochter! Geniet ervan!
Ik heb nu al 2 dagen harde buiken, terwijl ik helemaal niks doe! Is dit misschien ook een teken dat t gaat beginnen, heeft iemand hier ervaring mee?
Ik krijg al de hele week harde buiken gewoon als ik op de bank zit en loop nog steeds rond. Het is te hopen dat het voor jou een teken is, maar bij mij duidelijk nog niet. Maar jij bent ook al wat verder dan mij he. Groetjes Claudia
Hallo meiden, Zit de baby er bij jullie nog steeds in ? Of heeft het bij jullie ook al doorgezet? Er rommelt ontzettend veel bij mij dus mag hopen dat het wel snel gaat komen...
Goedemorgen, ik loop nog steeds rond, tot vervelends toe. Heb het weekend bijna geen voorweeën meer gehad, wel wat harde buiken. Het is nu erg rustig met mijn buikje. Misschien wel stilte voor de storm? Merk wel dat ik lichtelijk geïriteerd begin te raken, kan weinig verdragen van mijn vriend en dochtertje, heb daar soms meer mensen last van? Groetjes Claudia
helaas herken ik dit ook wij zijn ook zo goed als bijna even ver in de zwangerschap, iedere keer denk je van : JJJJAAAA het begint en dan is het WEER vals alarm.
Ik denk dat we er gewoon teveel mee bezig zijn, kunnen het misschien beter gewoon op ons af laten komen. Maar ik heb het gewoon wel gehad met deze zwangerschap, alle klachten die je je maar kunt voorstellen heb ik gehad, dit heeft me dan ook helemaal uitgeput. Ben bang dat ik zodadelijk nog te moe ben voor de bevalling zelf Woensdag moet ik op controle, ben eens benieuwd wat ze daar gaan zeggen. Vorige week had ik 1 cm ontsluiting...
Checken ze dit automatisch bij jou, of heb je hierom moeten vragen? Ik ben nu 38 weken en 2 dagen en weet eigenlijk helemaal niet of ik al ontsluiting heb. Wel rommelt het al een zo'n 2 weken en begin ik het nu ook wel zat te worden. Vooral dat onzekere maakt het allemaal zo frustrerend en dat het lang duurt!
Ik woon in België en ik merk dat het er hier toch anders aan toe gaat met de onderzoeken. Ik ben nu sinds 3 weken iedere week op controle aan het gaan bij de gyn. en dan doen ze iedere keer een inwendig onderzoek, BAH! Daarom dat ik ook al weet dat ik 2 weken met ontsluiting loop. Maar als ik jou was zou ik er gewoon om vragen? Groetjes Claudia
Nou ik heb het ook al ongeveer 2 weken, maar zoals het de laatste week is! Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan wel vier uur harde buik en krampen. Als ik indutte dan voelde ik weer die krampen. Was helemaal gebroken vandaag. Ook overdag heel erg veel last van harde buiken. Ik heb vanmorgen de VK gebeld en die zei dat de baarmoedermond zich al aan het voorbereiden is op de bevalling, maar dat het echt nog wel weken kan duren Iedere nacht als ik de krampen voel maakt mijn hart een sprongetje en denk ik: is het begonnen? Maar niks zet door en heb ik alleen buikpijn en slapeloze nachten. Tegenwoordig (om de nacht of soms elke nacht) slaap ik niet vanwege buikpijn.
Vannacht ook weer weeën gehad maar helaas niet doorgezet... Je word er echt gek van ... vooral nu bij een eerste kindje, je bent gewoon zo nieuwsgierig! Maar ja helaas hebben wij t niet voor t zeggen, zou makkelijker zijn als het kindje aanvoelde hoe onprettig we ons voelen en er dan gewoon uit komt!
Ik heb echt non stop harde buiken en slapeloze nachten maar het zet niet door hoor... Wel ben ik sinds vannacht erg misselijk maar goed ik ga er nu maar vanuit dat het niks te betekenen heeft,, ik maak mezelf er een beetje gek mee denk ik hahahaha