Hier ook nog niets, wel vanaf 6 uur vanochtend afwisselend harde buiken en erge pijn in mijn onderrug, dus wie weet...
hoi, vandaag weer op controle geweest weer een halve cm ontsluiting erbij en mijn baarmoederhals was korter geworden. Maar het blijft nog gewoon afwachten. De laatste dagen ook niet echt meer last gehad van voorweeën, wel harde buiken. Aan 1 kant wil ik dat het eindelijk eens doorzet, maar aan de andere kant kijk ik er ook tegenop, hebben jullie dat ook?
Ja dat heb ik precies hetzelfde ... Ik wil al weken dat ie eigenlijk geboren word maar aan de andere kant benauwt het me ook dat het ieder moment kan beginnen... Tis zo dubbel op he?
Vind ik ook. Het is dan wel de tweede voor mij, maar ik zie meer tegen de bevalling op dan bij de eerste. Toen wist ik niet wat me er stond te wachten en die bevalling is zo vlot verlopen. Nu moet ik zeggen het was toen ook maar een kleine meid van 2.450 gr en 45 cm. Volgens de gyn word deze wel groter vandaar ook wat meer angst denk ik. Maar ja zal er toch uit moeten he, haha
waarom kijkt mijn verloskundige niet of ik ontsluiting heb is dat standaard dat ze dat doen bij zoveel weken ?
Ik weet niet waarom je vk dat niet doet. Ik woon zelf in België en hier ga je op controle bij de gyn., die doet dat automatisch bij ieder onderzoek. Iedere keer dat je gaat krijg je een inwendig onderzoek. Niet dat dat zo prettig is, maar zo blijf je wel op de hoogte van de veranderingen. Daarbij beval ik ook gewoon in het ziekenhuis, dat is hier ook standaard, of je moet anders willen.
die van mij kijkt niet verder dan het voelen van het hoofdje hahaha zal het vrijdag eens vragen hoe dat zit....
hihihi ja ik ook wel, dan laat ik het je weten Maar stiekem hoop ik natuurlijk dat ik vrijdag al niet meer haal
ja ik ook, toen ik vandaag bij de gyn binnen wandelde zei hij: vandaag de laatste keer? Ik zei dat is te hopen, want ik heb er stilaan genoeg van, voel me net een waggelende eend als ik loop, heb net het gevoel alsof die eruit gaat vallen. Ja zei hij als het zo makkelijk ging. Voel me zo opgeblazen en dat terwijl ik toch maar alles bij elkaar 8 kg ben bijgekomen.
8 kilo is inderdaad niet veel. Ik ben van mezelf erg slank en ben 16 kilo aangekomen (je ziet er dus echt niks van hoor hahaha zit echt alleen in de buik)... Ik hoop voor ons beiden dat het deze week gaat gebeuren
Ik hoop het ook, het is wel zo dat als ik ben bevallen, ik de eerste 4 dagen niet online kan komen, want dan ben ik in het ziekenhuis. Dus als ik er een paar dagen achter elkaar niet ben dan weet je dat het zover is, haha.
Is het bij jullie standaard om 4 dagen in het ziekenhuis te blijven na een bevalling ? Ik wil thuis bevallen, nu maar hopen dat dat ook echt gaat lukken haha
ja dat is hier standaard, 4 tot 5 dagen of er moeten complicaties zijn. Bij keizersnede is hier 10 dagen.
En Renske, nog niks? Bij mij nog niet, had wel weer een halve cm meer opening en de baarmoederhals was ingekort. Heb sinds 6 uur weer last van voorweeën, maar omdat het zo vaak is de laatste tijd sta ik er niet meer raar van te kijken, zal toch wel weer niks zijn.
Nee hier ook nog niks hoor. Ik heb geen last meer van harde buiken het is nu gewoon een harde buik maar dan gewoon non stop (altijd dus)... Doet best wel zeer al 2 dagen... Maar verder gebeurt er eerlijk gezegd nog weinig. Ik ga morgen weer naar de verloskundige en zal eens vragen of ik ontsluiting heb, ik heb geen idee, ze heeft er nog niet naar gekeken bij mij. Sterkte ook nog hè... Ik zal voor ons duimen dat we vannacht gaan bevallen en gewoon een december kindje krijgen hahaha
Zal wel geinig zijn moesten we op dezelfde dag bevallen he? Stond net op en het leek net of mijn hele buik eraf ging vallen, zo zwaar voelt die aan van onderen. Was echt een raar gevoel? Voel zoveel de laatste weken dat ik er gek van word.
Hier nog iemand die veel harde buiken heeft, ook last van menstruatiepijn. Helaas heb ik dit al ruim een week, vk zei dat mijn baarmoedermond gisteren nog volledig gesloten was. wil zo graag gaan bevallen.......
Kan ik me voorstellen lianne, ik zou ook niks liever dan vandaag bevallen, op een gegeven moment heb je er genoeg van he.
Hoi Lianne Ja inderdaad alle 3 zijn we in dezelfde week en wel logisch dat we het alle 3 zat zijn.......... ' Al bijna 40 weken zijn we ons aan het verheugen om de kleine vast te houden, dat de kwaaltjes over gaan hahaha..