lieve meiden, heel veel succes straks met bevallen en geniet er van..na de bevalling dan he..hihi liefs, marit, net zwanger van dr 3e kindje
hoi Marit, Gefeliciteerd met je zwangerschap ! Zit je straks niet al tegen het bevallen op (je hebt er immers al 2 )
Goedemorgen allemaal, weer een zware avond en nacht achter de rug. Eerst weer last van die verdomde voorweeën en harde buiken en eenmaal in bed om het uur naar de wc. Ben volledig uitgeput, hoop niet dat ik vandaag ga bevallen want daar heb ik de energie niet voor, haha. Alvast bedankt Marit, en nee ik denk niet dat ik van de bevalling zelf ga genieten, maar daarna eens zo hard.
hahaha ja herkenbaar, maar het schijnt dat als je al dood moe bent en moet bevallen dat je energie voor 10 hebt, door de adreline.... Daar moeten we ons maar aan vast houden
Het is te hopen, maar denk toch niet dat het voor vandaag is en anders doen we vanmiddag maar gewoon dutje. Hou trouwens sinds een week veel vocht vast, lijkt wel of het steeds erger word. Als ik naar mijn benen kijk voel ik me niet miss piggy, had ik bij mijn eerste zwangerschap geen last van. Zou het kwaad kunnen, mijn gyn heeft woensdag eens aan mijn benen gevoeld, maar gaf er geen commentaar op dus dacht dat het normaal was. Maar ik vind het er niet normaal uitzien?
hai renske, ik zie er best wel weer tegenop ja, maar welke vrouw niet he , op zich zie ik niet tegen het persen op, meer om die weeen op te vangen, dat dat allemaal niet te lang gaat duren .. ik hoop gewoon weer thuis te bevallen, vond het een hele mooie ervaring en voelde me op mn gemak, ziekenhuis is 10minuten met de auto, dat scheelt ook weer mocht er toch iets niet goed gaan oid.. ga jij in het zieken huis bevallen? heel veel succes meiske, geniet ervan hoor! liefs, marit
Ik wil in principe thuis bevallen, en zoals het ernaar uit ziet moet dat ook gaan lukken, maar ik heb begrepen dat dat op het moment zelf altijd nog bekeken word... Vandaag naar de verloskundige geweest en weinig nieuws verder...
ja mijn man vroeg het aan haar, haar antwoord was, daar kijken we niet naar omdat we daar niet uit op kunnen maken of je vandaag of volgende week gaat bevallen... Mijn man en ik waren werkelijk sprakeloos...
Vind ik maar flauw hoor, is toch maar een kleine moeite voor haar omdat even te doen. Zeker als je het zelf graag wilt weten. Natuurlijk wilt het niks zeggen over wanneer je gaat bevallen, kijk maar naar mij, loop al drie weken met ontsluiting haha. Maar weet iemand hier toevallig een oplossing tegen die vocht in de benen?
Ik herken het zelf niet van vocht vasthouden, maar zou het met zout eten te kunnen maken hebben ? Als je zout eet houd je vocht vast. (ik gis maar wat hoor)
Ja dat klopt ook van dat zout, maar eet niet meer zout dan normaal. Dus denk niet dat het daar iets mee te maken heeft. Hoop maar gewoon dat ik snel beval, dan zou het ineens helemaal weg zijn heb ik gehoord
hahahaha ja inderdaad, bevallen en hopelijk dan weg al die gekke kwaaltjes, dat zou wel geweldig zijn
Ik ben HIERO hahaha nou ik heb besloten hem te houden hoor, hij heeft er echt geen zin in dus ik moet me er maar bij neer leggen