Iedere keer als ik een email zie van dit onderwerp dan houd ik me adem al in..... Dan ben ik toch een beetje bang dat jullie wel al bevallen zijn hahahaha en ik nog niet
Ha ha renske, ik zie dat je vandaag uitgeteld bent. Hoop voor je dat het snel doorzet, maar stiekem hoop ik ook dat ik je voor ben, geintje. Gun het ons allebei hoor, weet hoe zwaar die laatste loodjes zijn
nope Mocht het zijn dat het toch vandaag gaat gebeuren dan knijp ik hem wel ff dicht tot 1 minuut over 12 vanacht hahahahaha
wel harde buiken die steeds vaker komen, maar echt weeen niet denk ik. Ik heb ook geen idee hoe dat voelt, wel soms wat ongesteld gevoelens maar heel lichtjes maar.
Ja dat wel ... Maar heb steeds meer het idee dat ik er nog wel even mee rondloop hoor hahahaha hij zit prima daarbinnen volgens mij.
Geef um is ongelijk .. lekker warm .. haha Ik heb tot 40,6 wkn gelopen en was het ook zo zat. Weet precies wat je voelt. En je ben ook zo nieuwsgierig he ..
Hoi dames, was inderdaad sinterklaas aan het vieren, loop helaas ook nog steeds rond. Moest vandaag om 7 uur s'morgens in het ziekenhuis zijn voor aan de monitor te hangen. Maar ze hebben me toch weer naar huis gestuurd. Had nu 2 cm ontsluiting, maar de kleine was nog niet helemaal ingedaald. Nu moet ik zaterdag om 9 uur gaan als er tegen die tijd nog niks is geboren. Denk dat ze dan ook gaan beslissen voor eventueel een datum vast te leggen om in te leiden.
jeetje bij jou zit er tenminste gang in zeg... ik mag pas volgende week donderdag terug komen en heb geen flauw idee wat er dan gaat gebeuren.
Het word hier nu toch wel heel spannend hoor .. Ik hou jullie in de gaten hoor.. Wel iedere dag ff melden he.. haha
hahaha ja inderdaad wie bevalt er eerst ! Nou ik nog niet hoor meiden.......... Hoe gaat het met jullie ?
Bij mij ook nog alleen maar harde buiken, voor de rest geen verandering. Worden jullie ook zo moe van die opmerkingen van de mensen rondom je, die iedere keer blijven zeggen: nog niks, loop je nog rond......
dat valt bij mij nog wel mee... wel heb ik de verloskundige net gebeld omdat ik het zo vreemd vond dat ik nu 11 dagen moest weg blijven. ze vond het zelf ook vreemd nu mag ik maandag komen strippen in plaats van donderdag gewoon een controle te krijgen.. hopen dat er voor die tijd al wat gebeurd, maar wel een lekker vooruit zicht dat er in iedergeval maandag IETS kan gaan gebeuren.
Ja dat kan ik me voorstellen, hoop als er dan nog niks geboren is dat het strippen je gaat helpen. Ik ben eens benieuwd als ik zaterdag ga voor aan de monitor of ze dan gaan zeggen wanneer ze me gaan inleiden? Misschien houden ze me wel daar? Aan één kant hoop ik van wel, maar begin nu ook wel erg zenuwachtig te worden voor de bevalling en denk ik met momenten laat het nog maar ff zitten. Zo dubbel op maar ik denk dat het wel normaal is.