Bij mij zeiden ze dat ze met 41 weken proberen 2 a 3 keer te strippen lukt dat nou niet dan ga je met 42 weken naar de gyn in het ziekenhuis, ze leiden je niet zomaar in heb ik begrepen dan moet er al een medische reden zijn,, wat was de reden waarom jij aan de monitor gaat ? gaat het niet goed met jullie ?
Jawel, maar dat is hier in België standaard dat ze je aan de monitor hangen. Daar beginnen ze mee van het moment dat je bent uitgeteld. Daarom dat ik gisteren ben moeten gaan om te kijken of er geen weeën waren, en nu moet ik zaterdag terug. Hier zijn ze ook sneller met inleiden omdat je toch al in het ziekenhuis bevalt. Normaal tellen ze 10 dagen bij je uitgerekende datum en als je dan nog niet bent bevallen leiden ze je in.
Of het beter is geregeld weet ik niet, maar ik zou toch voor belgie kiezen als ik de keuze zou hebben. Voel me toch prettiger bij een bevalling in het ziekenhuis, maar dat is persoonlijk. Daarbij heb je rechtstreeks contact met de gyn. en dat in de eerste periode om de 2 maanden, dan om de maand, dan om de twee weken, dan om de week en na je uitgetelde datum om de 2 tot 3 dagen. Dus je krijgt wel goed medisch advies en ze zien gauw wanneer er iets mis gaat. Ik vind het een rustgevend gevoel. Maar dit alles houd niet in dat ik niet zenuwachtig ben hoor, haha
Nee dat geloof ik.. Als ik jou zo hoor dan geeft Belgie je wel meer rust denk ik. Meer controles en begeleiding zo op het eind is wel heel erg prettig, dat mis ik hier echt wel.
Ja dat denk ik ook, als ik dat zo zie in nederland laten ze het een beetje aan jullie zelf over om initiatief te nemen. Hier zit er gewoon een routine in qua onderzoeken.
Sidessa - 6 december - meisje - normale ligging - ...... pagina 340 van het december bevallingslijst. Ja veel last van harde buiken sinds gisteren 23:00 lijkt wel of er bakstenen in mijn buik zitten, ik durf niet meer op voorbode's te denken hahaha ik zie het nog gebeuren dat jij eerder bevalt hahahhaa
renske dat is de uitgerekende datum 6dec. Nog niet de datum van bevalling. Die komt op de puntjes te staan. Ik was al bijna blij voor Sidessa... Karin
hey hallo, ik ben nog niet bevallen hoor. Alleen een drukke dag gehad vandaag dus nog niet online geweest. Heb wel net volgens mij mijn slijmprop verloren, was zo wit met gele klonter slijm om het wc papier toen ik me afveegde. Ik ga nu mijn bedje in, hou jullie op de hoogte.
Sidessa, Renske, duikster... hoe gaat het vandaag met jullie? Vind het allemaal zo spannend. Hoop voor jullie dat het nou eindelijk eens gaat gebeuren. Voor de rest hier ook, veels te spannend zo ha ha ha
Hihi, niet goed gelezen dus .. Kan gebeuren toch Spannend Sedissa dat je je slijmprop verloren bent ... zou het dan eindelijk.. december is wel de maand van langer dragen hé ... Succes meiden ...
Ik was ook al bijna blij voor Sidessa! December is inderdaad de maand van de late bevallingen.. helaas..
Heb met jullie te doen meiden ... Met Britt liep ik 6 dgn langer en dat vond ik al vreselijk .. komt geen end aan die dagen dan he.
yeah vandaag 41 weken ik ga op naar de 42 hahaha Voel me erg goed vandaag moet ik zeggen, heb veel energie en zin om dingen te gaan doen vandaag, het is ook zulk lekker weertje. Ik heb nog steeds harde buiken maar verder gebeurt er helemaal niks, morgen mag ik naar de verloskundige om te strippen. Ben benieuwd Sidessa we houden het wel spannend zo hoor hahaha.. voel jij je ook nog goed.
Veel energie .. hihi .. nou wacht maar af dan .. Had ik ook de dag voor mn bevalling. Heb toen op mn gemakkie nog mijn hele slaapkamer, keuken en douche gesopt.