Misschien ben ik gewoon een overbezorgde moeder, maar het zit me niet lekker. Dochter van bijna 4 is pas flink ziek geweest: koorts, overgeven en nu nog verkouden en hoesten. Ze had ook heel erg pijn in haar nek dus we zijn gelijk naar de huisarts gegaan. Gelukkig geen enge dingen, gewoon een griepje zei ze. Maar nu zijn we ruim een week verder en ookal is ze niet meer grieperig, ze is nog wel hondsmoe steeds. Ook is ze moe in de benen en haar nek doet nog pijn zegt ze...weet niet goed of het ook echt zo is want ze wil nog wel eens overdrijven en heb eigenlijk niks meer gemerkt van haar nekpijn Maar goed, vooral die blijvende moeheid baart me zorgen...Vinden jullie dat ik het moet afwachten of juist niet???
Griep kan echt wel 2wkn duren voor je weer fit bent, als 't nu telkens wat beter gaat, zou ik het gewoon nog even aankijken.
Toen zoon hier nek pijn aan gaf, bleek bij de osteopaat dat zijn spier vast zat. Na zachtjes los masseren was het klagen over. Verder kan moeheid na ziek zijn zeker 2 weken duren, zeker als er minder goed wordt gegeten/gedronken. Conditie moet dan echt weer opgebouwd worden.