hoi, vraagje Mijn jeugd is totaal anders geweest dus ikheb geen idee wat te verwachten in de pubertijd waar mijn zoon langzaamaan in begint te rollen. Het is nu al te merken bij mijn zoon die snel op zijn teentjes is getrapt, zich regelmatig niet meer leuk voelt. En begint met het grote monden terug te geven. Wat kan ik verwachten als hij straks echt in de pubertijd zit?
Poeh, de puberteit viel mij om de drommel niet mee. De sfeer was hier veel jaren slecht, grotendeels omdat eerste zoon vroeg in de puberteit zat. Toen die net 'klaar' was, begon de tweede en die deed het nog es dunnetjes over. De kenmerken die ik kan opnoemen zijn: onverschilligheid, brutaliteit, niet openstaan voor logica, regels aan hun laars lappen. Maar het is niet gezegd dat jouw kind ook zo moeilijk zal zijn. Wat ik je gelukkig wel kan zeggen, dat het altijd weer overgaat, hoe erg het soms ook lijkt.
hahhaha, dat is idd waar hij nu ook mee begint. onverschilligheid, brutaliteit, niet openstaan voor logica, alleeen luistert hij gelukkig wel naar regels. Maar hij is zooo snel op zn pik getrapt, zijn zusje hoeft maar naar hem te wijzen en hij wil haar al gaan meppen. En dat is iets wat ik helemaal vervelend vind. Hier in huis wordt niet gemept. Heb hem ook al voor de voeten gegooid van als papa mij gaat meppen omdat ik iets doe wat hij niet leuk vindt worden we toch allemaal verdrietig. Waarop zijn antwoord is als zij niet irri doet dan mep ik niet. pfffffffffffffff.