Oefenen baart kunst

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jansen, 6 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Hallo dames,

    Bedankt voor de reacties! Vandaag inderdaad mijn NOD, maar ga gewoon binnen nu en een dag ongesteld worden..ken m'n lichaam inmiddels goed genoeg ;) Is ook niet zo'n ramp na een miskraam, wekenlang bloeden, cyste en hormoonkuur. Dan ben ik nu al even blij met een regelmatige cyclus :)

    Tja, dat woord "klussen" is voor mij ook een beetje raar, doet mij ook denken aan het klussen in huis waar ik een hekel aan heb...

    Chrizzzy, wat is er met je banner..? Vergeten te vernieuwen of zwanger..? Ik heb het allemaal nog niet gelezen he...

    Groetjes,
    Jansen
     
  2. Chrizzzy

    Chrizzzy Bekend lid

    31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam

    mijn banner is prima... komt door het ontpillen... ik ben in juli gestopt met de pil en daarna 13 juli ongi geworden, maar vervolgens nog niet (niet zwanger in elk geval). We wachten, min of meer rustig, af

    groet
    Chrizzzy
     
  3. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Hoi Nala/Nancy,

    Ik ben van het eigenwijze soort..die zwangerschapstest komt wel als ik 's wat langer over tijd ben. Ze zijn ook niet goedkoop he ;) Maaaaaaar, als het zover is dan horen jullie dat natuurlijk ook..

    De meeste van jullie testen op dag 1..? Ik heb eigenlijk geen idee vanaf welke dag je kan testen..

    Groet en veel succes,
    Jansen
     
  4. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Hoi Jansen,
    Je kunt het beste testen als je een week overtijd bent maar de meeste kunnen niet zo lang wachten ;) .

    En je hebt helemaal gelijk maakt er geen sport van om zoveel mogelijk te klussen alleen om zwanger te worden.
    Maar als je weet dat je eisprong nadert dan doe je toch wel extra je best om ..... idd zwanger te worden.

    En als je dan een dag overtijd bent ga je jezelf toch van alles in je hoofd halen en loop je om het half uur naar de wc om effe te checken.

    Dus hoe "cool" je ook bent; ik denk dat iedereen van bovengenoemde verschijnselen toch wel een beetje last heeft.

    Succes en duim voor je.

    Silly
     
  5. Oleole

    Oleole Niet meer actief

    Hoi Hoi
    Ik ben sinds het stoppen met de pil (augustus 05) folium gaan slikken en gestopt met alcohol drinken. Ik heb ergens gelezen dat je moet proberen je lichaam in een "fitte conditie te brengen om het allemaal zo optimaal mogelijk te maken".
    Het enigste wat ik lastig vind is dat je elke maand vanaf eisprong tot menstruatie niet weet of je misschien al zwanger bent dus let ik voor de zekwerheid maar een beetje op de voeding.
    groet Nicole
     
  6. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Beste Nicole,

    Het kan(!) zomaar een jaar a anderhalf jaar duren voor je ontpilt bent en zwanger raakt.
    Ik bedoel het niet belerend maar probeer in de tussentijd ook gewoon met je normale leven door te gaan. Kinderen hebben tegenwoordig veel meer last van allergieen en dat komt oa omdat we zo vreselijk voorzichtig zijn en ons huis als een gek schrobben en alles bacterie-vrij moet zijn.

    Groet,
    Jansen
     
  7. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    ik had gelijk mijn normale cyclus trug na het stoppe met de pil en tot nu toe nog niks maar geeft niet geen haast ben nog jong haha:D dus jaa gewoon rustig er onder anders maak je je zelf echt helemaal knetter gek. groetjesss
     
  8. kaatje81

    kaatje81 Actief lid

    14 nov 2005
    137
    0
    0
    Groningen
    Ik ben sinds januari 2005 bezig (januari 2002 met de pil gestopt omdat ik de hormomen niet meer zag zitten) We gebruiken nu sinds 1 maand ovulatie testen, daarvoor hield ik wel mijn vruchtbare periode in de gaten. Sinds deze maand ben ik ook gaan temperaturen, en ik drink haast geen alcohol, en nu dus nog minder.
     
  9. kaatje81

    kaatje81 Actief lid

    14 nov 2005
    137
    0
    0
    Groningen
    oja en ik slik foliumzuur, sinds januari 2005
     
  10. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Ik slik alleen foliumzuur.
    Verder hoef ik nergens op te letten: ik rook niet en ik drink zelden of nooit een glaasje alcohol.
    Het enige waar ik op moet letten is dat ik 2 ronde's mag proberen, en dan weer 2 ronde's moet overslaan i.v.m de botox-spuiten die ik krijg.

    Nancy
     
  11. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Even een klein hartje onder de riem, ik rookte normaal minimaal een pakje Cameltjes per dag, en toen ik eenmaal wist dat ik zwanger was, heb ik nog 2 of 3 dagen afgebouwd, en nu rook ik inmiddels al ruim 28 weken niet meer...het kan dus echt hoor als je maar heel erg gemotiveerd bent, maar wat is nou een betere motivatie dan een lief klein gezond babytje???
     
  12. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Hoi Nancy,

    Botox..? Weer iets nieuws waar ik nog niets vanaf weet..? HELLUP..

    gr,
    Jansen
     

Deel Deze Pagina