Ons manneke gilt al een aantal maanden maar nu is hij net een gillende keukemeid. sjeesus wat een geluid. Word er soms gek van en hard gaat dat. Deden jullie kindjes dit ook? en hoe lang hield dit aan?
Jørre deed dat ook zo erg jah rond die leeftijd en heeft tot een maand of 8 geduurd. Doet gewoon pijn aan je oren he? Oordopjes halen
Lee Ann doet het nog steeds! Wat je kunt proberen tenminste wat ik vaak doe als mijn trommelvliezen bijna knappen gil ik even tegen haar terug. Dan kijkt ze me echt aan zo van HEEY jij kan dat ook. Meestal houd ze dan wel even haar kwebbel hahaha Nou succes!
Hahaha... wacht maar tot hij ouder wordt Dan is het geluid nog harder! Vigo kan ook heeeeeeeel hard gillen! Zelfs zo hard dat ik er af en toe piepende/suizende oren van heb
Die van mij doet het altijd buiten, scheelt wel wat...haha. Iedereen draait ook zijn hoofd om, ik denk dat hij het wel grappig vind al die aandacht. Ikzelf vind het een heerlijk geluid om te horen.
wil je niet ontmoedigen maar Zefanja deeddoet dat ook, hij is nu 2,5 jaar en doet het nog wanneer hij boos is. Echt mega hard. Wat helpt, negeren en veel positief belonen als hij het niet doet.
Zeeeer herkenbaar, ik zeg altijd maar dat we onze eigen gerard joling hebben! gaat wel weer over, moet er wel heel hard om lachen!
Hier ook nog steeds een gillende keukenjongen! Hij vindt het zelf echt reuze grappig om te doen, daar moeten papa en ik dan weer om lachen, waardoor hij nog beter zijn best gaat doen Wij zijn dan natuurlijk reuze trots - ahum. Zal er wel bijhoren denk ik dan. Groetjes Six
Hier ook een gillende keukenjongen. Tot mijn oren er pijn van doen. In het begin vond ik het wle grappig (soms nog wel hoor) maar Rein en ik kunnen soms niet eens normaal tegen elkaar praten. Dus onderbreken we het gegil. We zeggen : Nathan NEE zachtjes. En dat helpt! Dan is hij even stil. Ach je kan niet vroeg genoeg met opvoeden beginnen toch? Hij doet het trouwens al een stuk minder! Misschien dat het toch werkt