8 maanden en loop nou sinds ongeveer 3 dagen continu met volle borsten!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Carlien, 20 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Wordt er gek van.. Voelt ook niet fijn.. Mijn borsten voelen vol, groot en ze zijn gevoelig.. Iemand ervaring? Met 8 maand? Mijn borsten waren juist redelijk 'in ritme' om het zo maar te zeggen..

Gr.
    Carlien

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Zit je cyclus er aan te komen?

3. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Geen idee.. Nog niet weer ongesteld geweest..

4. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Niet zwanger?

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Hier zelf nooit last van gehad.. Kun je niet zwanger zijn?

6. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Dat dacht ik ook al even, maar dat lijkt me sterk.. Dan zou het wel een echte gelukstreffer zijn;).. We hebben za. de 12e voor het eerst sex gehad in 8 maand(ik had daar ook al een topic over geopend, want dat ging niet echt lekker)..

Ik heb het ff opgezocht, maar dan moet de melk juist terug lopen..

Gr.
    Carlien

7. zwangervan4e

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Uitzonderingen zij.er altijd, ik zou testen.

8. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ga ik denk ik idd maar even doen, moet ik alleen nog even wachten, op zijn vroegst kan ik zaterdag in dat geval testen.. Dus dan moet ik nog wel even geduld kweken..haha:cool:

Gr.
    Carlien

ps. maar niemand anders die hier last van had zonder zwangerschap? of menstruatie?

9. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Achja.. Ondanks dat ik beter weet;)..

Vanmorgen toch getest in plaats van zaterdag, aangezien mijn buikgriepgevoel blijft..

Eerste 5 min. niks, dus ik dacht negatief, heb ik em gauw weg gelegd, omdat mijn moeder binnen kwam.. Kwam ik vanmiddag uit mijn werk en tegen 2 uur nog een keer gekeken naar de test en nou zie ik gewoon een pennestreep..

Umh:( De verpakking van de K2v5 was wel veranderd, dus misschien hebben ze nu wel indroogstreepjes dat weet ik natuurlijk niet..

Morgen of overmorgen nog een keer testen.. In de bijsluiter staat; 'Tip: als de teststrip slechts licht verkleurt, wordt u aangeraden de test na 48 uur te herhalen' Mja.. er staat ook dat je na 5 min. niet meer af mag lezen;):)..

Oe.. nou wordt het wel echt spannend, begin al te wennen aan het idee... En ik hoop niet dat dit op een teleurstelling uitdraait..

Gr.
    Carlien

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Oei spannend! Hier alleen een streep gezien die 2x dat ik ook daadwerkelijk zwanger was. Negatieve testen bleven hier gewoon wit.
    Zover ik weet heeft kruidvat geen indroogstreepjes.
    Ik zou morgen even weer een poging wagen ;)

11. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Dat had ik dus ook al.. Want in het verleden ben ik wel eens wanhopig geweest na lang proberen (voor Rosalie), maar de testen bleven altijd keurig wit, ook na lange tijd.. Maar er is nu wel een andere verpakking..

Echt zit hier helemaal zenuwachtig en moet nog anderhalf uur wachten tot mijn man thuis komt, vindt het ook zo lullig om een smsje te sturen;)..

Gr.
    Carlien

12. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Wow spannend! Het kan je borsten inderdaad verklaren.

13. zwangervan4e

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Hoop het voor je spannenddddd.

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Weet je al meer?

15. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ja vanmorgen getest.. Maar helaas is het negatief..

(Ik moet zeggen de teleurstelling valt me mee, want ik wil graag tot een jaar voeden en Rosalie is nog maar net 8 maandjes:)..)

Ben wel benieuwd wat er nou is.. Misschien moet ik dan wel ongesteld worden:(

Gr.
    Carlien

16. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Misschien drinkt ze ineens wat minder? Ivm een lagere behoefte?

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
  18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    ook wordt je melk dunner (vloeibaarder) met deze warmte, dus ook daar zou het mee te maken kunnen hebben..

19. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Hoi,

@Dolfijn had je berichtje niet gelezen, maar ik denk ook niet dat dat het is, ik heb nog maar 1 keer last gehad van lekken.. Helemaal in het begin ergens (echt geluk mee, als ik dat hier soms lees).. Ik snapte ook niet zo goed waar borstcompressen voor waren, heb ik na de eerste week dan ook maar weggegooid!:)

Maar goed hier nou de hele dag al echt buikkrampen aan de linker en rechterkant van de onderbuik! Wordt er helemaal gek van, als ik ga zitten lijkt het net of mijn buik uit mekaar knalt!:$ (Ik heb het al een paar dagen, maar vandaag is wel echt erg)

Mijn borsten zijn nog steeds pijnlijk en mijn tepels ook, dus als die menstruatie dan komt, laat hem dan gauw komen, dan kan ik weer door met fijn voeden.. :cool: Zoals jullie wel merken ben ik ook chaggie, dus kan kloppen, als ik het me goed herrinner;).. Is alweer anderhalf jaar geleden!:D

Gr.
    Carlien

Deel Deze Pagina