Ons meisje wordt alweer bijna 2. Ik wil het huis helemaal mooi versieren, meestal haal ik de versiering bij de Hema of zo maar ik vindt het een beetje saai worden. Ik heb al stoffen vlaggetjes die mijn moeder heeft gemaakt, die komen er zeker te hangen. Maar nu ben ik op zoek naar mooie balonnen leuke kartonnen bortjes en plastice slingers voor buiten. Ik zit een beetje te denken aan de kleur roze ik vindt bolletjes en ruitjes nog steeds gezellig. En ik heb ook al naar de versiering gekeken van Lillifee, heeft iemand daar ooit versiering van gehad? Jullie denken natuurlijk nu hang toch wat balonnen en slingers op dan is het toch prima maar het is mijn hobby om alles helemaal mooi en leuk te maken. Dus mijn vraag is, kent iemand leuke site's of winkels waar ze leuke versiering hebben? Vorig jaar heb ik op haar eerste verjaardag de versiering van Lief gehad.
Ik heb gisteren leuke versieringen gezien bij zeeman. (jaja zeeman hihi) ze hadden als ik het me nog goed herinner: punthoedjes met elastiek, balonnen in verschillende kleuren en maten en vormen, cijferkaarsjes met glitters alle kleuren, gewone kaarsjes, snoepzakjes, rietjes met frutsels eraan, blaastoeters met rolletje, fluitjes,slingers alle soorten. En alles in alle kleuren., blauw, roze, rood en geel heb ik gezien. Heb zelf ook al ingeslagen voor de eerste verjaardag van ons ventje. Bij de jumbo hebben ze kaarsjes in de cijfer van de leeftijd met heeeel veelel glitters ook in alle kleuren.Vooral leuk voor een meisje.Volgens mij 70 cent ofzo. Vergeet je haar stoeltje niet te versieren (L)
Bij de action hebben ze ook leuke dingen! Stippen, sterren, en echte meisjesdingen als prinsessenversiering enz.
Ik heb voor allebei de meiden een eigen naam slinger. Heb deze online besteld. Je kan dan kiezen uit allerlei verschillende kleuren, teksten enz. Ik zal je, als je intresse hebt, een pb sturen met de website. Want volgens mij mag ik deze hier niet zomaar plaatsen? Groetjes MaCi
Ik heb een slinger besteld op Mijn eigen slinger en die zelf gevuld met leuke vlaggetjes. Was erg leuk om te doen!