Wat is er aan de hand?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sanjor, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoi meiden!

Even jullie hulp nodig.

Ons dochtertje is de laatste dagen niet zichzelf:(
    Kan het komen doordat ze een groeispurt heeft? Ze is echt in 1 week tijd bijna 2 maten gegroeid??!:$ (groeipijn dus?)
    Of kan het komen dat ze al tandjes krijgt??:( Ze kauwt de hele tijd op haar handjes, bijt op haar speen ipv sabbelen, doet haar mondje heel raar wijd open en ik zie boven en onder haar tandjes al door het tandvlees. (lijkt me wel wat vroeg eigenlijk)
    Of heeft ze een sprongetje? (ze is 10 dagen te laat geboren)

Pfff ze huilt echt nooooit! En nu best vaak op een dag:( En niks is goed. Niet zitten, liggen, bij mama, bij papa.

Iemand een idee?

2. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    Ze kunnen al heel vroeg last hebben van de tandjes. Hier begon het ook rond de 2 maanden, maar rond de 4 maanden kwamen de eerste pas door..

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hmmm tandjes..dat zou kunnen sommige kindjes zijn daar heel snel mee.
    maar in 1 week 2 maten gegroeid??? dat is wel heeeeel erg snel lijkt mij.

4. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Hey Sanjor,

Volgens het boekje oei ik groei komt er weer een sprongetje aan misschien dat dat het is. In dit boek gaan ze uit van de uitgerkende datum dus zouden onze kindjes donderdag 12 weken zijn...

Tandjes zou idd ook kunnen maar is wel vroeg heb je al gevoeld aan het tandvlees?

Jeetje wat is Lisa snel gegroeid zeg

Succes meid en hopelijk is ze weer snel de oude

Liefs Roos

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hee meid!
    Ik heb net even in het boek gekeken en idd ja.. Hopelijk gewoon een sprongetje..
    Hoe kan je eigenlijk aan het tandvlees voelen dan? Ik zie wel haar tandjes zitten door het tandvlees..

En ja.. Ze is echt zo snel gegroeid! Normaal zie ik het niet, maar nu zie ik gewoon echt verschil. Ze past amper nog in de wandelwagen bak;)
    Hopelijk blijft ze nu even stil staan met groeien hihihi.

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Tandjes; Ik hoop dat het niet zolang duurt hoor! Hahaha. Maar ja we doen er weinig tegen. Me moeder zei ook al dat het bij mij heel lang heeft lopen werken.

7. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Jij heb het boek dus ook! Met voelen bedoel ik gewoon voelen met je vingertopje over het tandvlees gaan als je dan een bultje voelt kan het een tandje zijn. Mika zit ook veel in zijn mondje hoor en produceert heel veel speeksel schijnt ook wel een beetje bij hun leeftijd te horen.

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    ja heb het geleend bij de Bieb:p hihihi. Ben een gier;)
    Lisa loopt ook de hele tijd te kwijlen en bellen te blazen:p

9. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Bellen blazen wordt hier ook veel gedaan. soms zo grappig.

10. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    O, wat ben ik blij met dit topic!:D Ik herken zoveel. Onze man is nu 12 weken en sinds een paar dagen huilt hij veel meer. Dat zijn we helemaal niet gewend. En inderdaad, kwijlen, bellen blazen, handje in z'n mondje en ik kan al wel tandjes door het tandvlees zien. Als het 2 maanden kan duren, pfff, dan bereid ik me maar vast goed voor. Ik vind het ook zo zielig als hij zo huilt. En niks helpt. Door de huiskamer lopen, op schoot, liedje zingen, niks. Maar ik ben blij om te lezen dat Job niet de enige is.

Liefs

11. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    :D:D Ik hoop dat het maar een sprongetje is;)
    Maar is echt super zielig.
    En dan mag ik nog niet klagen want ik weet dat sommige baby's veel meer huilen. Maar echt respect voor de moeders die zo'n baby hebben. Ik wordt al gek na 10 min huilen. Ze heeft echt dagen soms een week dat ze totaal niet huilt:) Dus dan is het nu wel moeilijk:)

Deel Deze Pagina