Plotseling last van schouder - innesteling ofzo?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Monic, 17 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Hi dames,

Ik heb sinds vandaag echt hele erge last van mijn schouder en zit momenteel in ronde 1 .. Wellicht maak ik me nergens druk om hoor, maari k wilde het toch even zeker weten. Rijden, aankleden enzo ; alle bewegingen doen pijn aan de linkerkant.

Mijn vraag hierbij; kan dit iets van een innesteling zijn? Ik heb al gegoogled, maar kom alleen uit op BBZ.. Ik denk niet dat dit mogelijk is, omdat ik nu op 8DPO zit..

Denk dat het niets betekent, maar wilde het zeker weten omdat ik naar mijn weten helemaal niets raars gedaan heb in het weekend...

2. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Ik denk niet dat het iets met een eventuele innesteling te maken heeft.
    Nog nooit gehoord of gelezen in ieder geval. Vaak wordt de innesteling niet eens gevoeld, en als het wel gevoeld wordt dan lijkt het me eerder te voelen zijn bij je baarmoeder.

Misschien vannacht verkeerd gelegen?

Hoe dan ook sterkte met je schouder en hopelijk snel een positieve test in handen.

3. maximell

maximell Actief lid

15 okt 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spierpijn kan een ontpillingssymptoom zijn? verder dan dat kom ik helaas niet.. het lijkt me inderdaad niet echt duiden op een innesteling..

Wat LVtje zegt, hopen op snel een positieve test en sterkte met de schouder :)

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik zie geen verband tussen een pijnlijke schouder en een innesteling...

Spierpijn in de schouder kan door van alles komen; verkeerd gelegen/gezeten/geslapen, kou gevat, te zwaar getild, overbelast, spiertje verschoven.

5. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Dacht het al hoor, maar wilde het even checken. Thanks ladies!

Gisteren inderdaad heel veel nare buikpijn gehad, iets van een half uurtje/uurtje lang en daarna was er weer niks aan de hand.. Wellicht was dat iets van een innesteling, maar we gaan het zien :)

6. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Spannend! :)

7. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Ik hoop het heel hard voor je, al moet je je wel realiseren dat de kns dat het ronde 1 raak is, heel klein gaat zijn.
    En dat je wss echt niets merkt van innesteling behalve wellicht een druppel roze bloed ;)
    En helaas, hebben ALLE dames maanden op rij verschillende kwaaltjes maar worden keer op keer ongesteld, erg he hoe ons lichaam ons voor de gek kan houden ;)
    Welkom bij de "ik wil zwanger worden club" ;)

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Lijkt me vrijwel onmogelijk tenzij het zich in je schouder aan het innestelen is :p. Sorry, flauw.

De meeste vrouwen merken niks van de innesteling.
    Het is dus absoluut niet zo dat je wel bloed moet hebben of pijn moet hebben van een innesteling!

Hoop dat je zwanger bent. Spannende dagen in elk geval.

9. Holadiee

Holadiee Bekend lid

4 jun 2012
    551
    141
    43
    Nederland
    Hihi Be Happy, toen ik de titel las, dacht ik ook: Wat een rare plek voor een innesteling :)

Maar goed, als je zwanger probeert te raken lijkt alles ineens een symptoom. Je lijf kan rare dingen uithalen!
    Succes, ik hoop dat het bij jou raak is Monic en dat het dus een teken was!!

10. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Thanks ladies! We gaan het zien :)

11. Dileila

Dileila Lid

29 dec 2013
    29
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi Monic

Ik had ook tussen mijn schouder blad erg pijn en die ronde bleek ik zwanger te zijn (helaas eindigde in miskraam) of het met innesteling te maken had weet ik niet.

Hoop dat je zwanger bent

12. Celia2

Celia2 Actief lid

22 apr 2009
    204
    0
    0
    Schouderpijn kan wel in verband staan met je cyclus, maar dan zou je endometriose kunnen hebben. Als je verder nooit last hebt van je schouder zal het nu vast gewoon komen door een verkeerde beweging of houding oid. Ik heb zelf al zo'n 9 jaar onhoudelijke schouderpijn tijdens mn menstruatie tot aan de eisprong. Dit komt door endometriose, dat komt tegen mn middenrif aan en dat veroorzaakt schouderpijn (stralingspijn). Bij mijn zwangerschap 5 jaar geleden kreeg ik ook rond de innesteling pijn aan mn schouder en dat werd alsmaar erger terwijl het normaal pas de avond voor de menstruatie op kwam zetten. Maar dit is wel vrij uitzonderlijk.

13. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Schouderpijn kan ook duiden op diafragma pijn, uitstralingspijn van buikproblematiek. Dus zo gek is je gedachte helemaal niet hoor. Ik heb veel schouderpijnen maar bij mij kom het door de endometriose. Bovendien is elk lichaam anders. Zou wel fijn zijn voor je in elk geval...

14. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik had je reactie niet gelezen en heb bijna hetzelfde geschreven! :$

15. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik heb sommige maanden ook last van mn schouder tussen ei en menstruatie... Heel vervelend, gelukkig niet elke maand, maar ik geloof dus wel dat t zou kunnen... ik hoop t voor je

16. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Wow.. Ja najah het is bij mij de voorkant van m'n schouder.. Ik weet niet of ik endometriose heb, aangezien het m'n eerste ronde is.
    Pff raar dit hoor! Voor zo ver ik het weet heb ik geen rare houding of iets dergelijks gehad, but we will see..

17. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Met de innesteling kan het niets te maken hebben.
    Je hoort dit wel vaker bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar dat kan niet gezien het termijn van je cyclus..?! ik weet niet? wanneer bemerk je deze klachten dan mocht je een bbz hebben?

Ik denk/ verwacht idd verkeerd gelegen ofzo! succes!

18. Celia2

Celia2 Actief lid

22 apr 2009
    204
    0
    0
    Hey Liz,

Haha, wat een toeval! We schrijven ook beiden in het oktober/november ivf topic hè...wist niet dat je ook zo'n schouderpijn hebt van de endo. Ik hoor het toch wel vaker langskomen, maar niet iedereen legt de link met de cyclus. Duurde bij mij destijds ook even, maar er zijn dus meer vrouwen met deze kwaal.

Liefs Celia

19. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    En weet je al meer?

20. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38

Hier ook gehad, en inderdaad ook bij mij een BBZ, met uiteindelijk een geknapte eileider.

Deel Deze Pagina