Oefenen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Jansen, 6 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Gaat het feit dat je zwanger wilt worden ten koste van alles...?

  1. Ja

  2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. hoi pipeloi

    hoi pipeloi Nieuw lid

    4 nov 2005
    1
    0
    0
    ook ik ben een ja-stemmer. koste wat het kost...zolang je er niet finaal aan onderdoor gaat. En dat is per individu heel verschillend. De relativerende nuchterheid van de 1 kan het wel aan en het stressie kippie bijv. niet. Daar kan niemand een oordeel over geven. En wie ben ik om een ander te veroordelen...want mijn lijfspreuk is: Hoe onberispelijk is iemand om een ander te mogen berispen? Dus of je nu nee-stemmer of ja-stemmer bent...ik respecteer een ieder zijn/haar gevoel/mening.

    Liefs Pipeloi ;)
     
  2. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    nee alleen zwaar aan het ontpillen... in juli gestopt met de pil, 1
    juli ongi geweest en nu aan het wachten op

    jeetje meis dat schiet ook niet op :(

    maar nog even op de vraag terug te komen
    tuurlijk ga je 100% voor een kindje als je daar aan toe bent maar ik vind dat niet alles er voor moet wijken en ik denk dat het zo bedoeld was
    zwanger raken kan je leven ook gaan beheersen en dat werkt alleen maar averechts
    ik denk dat de vraag zo bedoeld was

    soms lees ik verhalen hier en denk dan oeffffffff meisjes der is nog meer leven dan alleen zwanger raken
    snap het wel hoor maar het helpt je niet als je zo er mee bezig bent
    geopsedeert door het feit ik wil zo graag
    tuurlijk willen ze graag
    maar het werkt soms alleen maar tegen en daar wordt je ook niet vrolijker van
    ik heb dan wel 5 jaar in de medische molen gezeten voor ik me eerste in me armen kon sluiten
    maar me gyno zei wel der is meer int leven
    en het kan ook tussen je oren zitten
    dus ik bedoel maar laat je niet ondersneeuwen door het feit IK WIL ZO GRAAG :)
    en nemen van een kindje helaas je neemt helemaal niets !!!!!!
    je moet maar afwachten of je een kindje mag krijgen
    wordt zo vaak te makkelijk gezegt van we nemen NU een kindje
    helaas je neemt helemaal niets
    toch wens ik al de meiden heel veel succes met het zwanger raken
    want er is niets mooiers dan een nieuw leventje van de liefde van een man en vrouw samen

    gr debbie
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja ik heb mensen in mijn omgeving die daar mee bezig zijn.. Ik weet dus wat het inhoud, maar dat zou mij niet tegen houden.
     
  4. Chrizzzy

    Chrizzzy Bekend lid

    31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    [quote="
    Chrizzzy, je hebt hier geloof ik ook de vraag die ik je net stelde (elders) beantwoord. Ook aan het oefenen voor de eerste dus? Hoe oud ben je als ik mag vragen..en al lang "bezig"?

    Jansen[/quote]



    Ha Jansen,
    Ik ben 30 en nog niet zo heel lang "bezig"... Begin juli hebben we besloten dat we geen voorzorgsmaatregelen meer willen nemen tegen het zwanger worden. Nu dus nog steeds in de eerste ronde, omdat ik nog aan het ontpillen ben.

    En jij? Hoe oud dan, want ik las aan de 5e ronde bezig?

    Groet
    Chrizzzy
     
  5. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik heb ook nee gestemd, wat komt dat komt
     
  6. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Hoi Chrizzzy,

    Net de 30 gepasseerd en in de..even denken want ik denk (nog?) niet in rondes..de 7e geloof ik. Wij zijn dus nog relaxed en nog helemaal niet toe aan vruchtbaarheidsonderzoeken en andere zaken die na een half jaar zouden kunnen gaan spelen.

    Groetjes,
    Jansen
     
  7. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
     
  8. Chrizzzy

    Chrizzzy Bekend lid

    31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam

    ik geloof dat we er wat dat betreft redelijk het zelfde in staan... ik vind het leuk om op zo'n forum te lezen hoe anderen er mee bezig zijn (zeker ook omdat bijna niemand in mijn omgeving er iets van weet). Ook een beetje terecht gekomen, omdat ik maar niet ongesteld werd en even wilde lezen wat anderen meemaken zodat ik er niet voor naar de dokter hoef, maar verder wordt er niet extra gevreeen op cruciale momenten, is de kinderkamer nog niet uitgezocht, heb ik geen hele lading tests besteld (eentje tussen door gedaan, omdat ik voor een uitstrijkje moest en je daar niet zwagner voor mag zijn, was toen ook al twee maanden overtijd) etc...




    Groet Chrizzzy
     
  9. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Hoi Chrizzzy,

    Ja gelukkig een medestander :)-)). Ik ben hier natuurlijk ook terecht gekomen en dat betekent dus ook dat ik er op de een of andere manier mee bezig ben. Is ook wel logisch natuurlijk, maar het beheerst niet mijn dagelijkse leven of geluk.

    Ik was inderdaad ook meer benieuwd naar de verhalen van andere vrouwen.

    Zie dat je banner nog steeds op tilt slaat, krijg je op een gegeven moment geen kuur van de dok om je cyclus weer op gang te helpen?

    Groet,
    Jansen
     
  10. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    das precies wak bedoel jansen en chrizzzy

    der is nog zoveel meer mooi's in het leven :)

    geniet van elke dag succes

    gr debbie
     
  11. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Als je stopt met de pil kan het tot 6 maanden duren voor je weer ongi wordt. Heb je dan nog niks, dan pas doet de dok er iets aan.... ;)
     
  12. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Jeetje zo lang..? Lijkt me wel dat dit per huisarts verschillend is... Mijn huisarts zou me denk ik wel eerder "op weg helpen".

    Groet,
    Jansen
     

Deel Deze Pagina