Marin heeft verborgen reflux en het drinken gaat de laatste tijd weer slechter. Nou observeer ik het elke keer, En ze heeft na elke voeding krampen! Ze is dan weer een paar seconden stil en begint dan weer te kreunen is weer stil begint weer te kreunen en dan begint ze steeds harder en dan te huilen. Dan moet ik echt met dr rondlopen. Ze heeft dit na elke fles voeding! Maar ook na elke groentehap (fruit mag ze niet, kan ze niet tegen). ZOnet worteltjes gegeven , daarna hele erge onrust! op een gegeven moment zakte het even af en toen kwamen er veeeel windjes! Daarna tijdje rust en toen begon het weer... . Iemand hier ervaring mee??? Ik weet zolangzaam aan niet meer wat ik er tegen moet gaan doen. Zo ook de HA en CB
Ik zou stoppen met de groente,, misschien dat ze dat oowk niet kan verdragen,, En gelijk naar de kinderarts gaan!! gewoon blijven zeuren totdat je weet wat er aan de hand is! je bent al zow lang bezig om erachter te komen!! Liefsz
ik denk niet dat het krampen zijn, maar dat de slokdarm geirritereerd raakt doordat de voeding omhoog komt. Medicijnen verhogen? krampen komen toch vaak eenuur na de voeding...? onrustig drinken/na t drinkekn zijn typisch reflux klachten toch? hebben ze wel eens een phmeting gedaan? ik zou daar eens naar vragen...evt een paar dagen opname ter observatie!
@humbly:ja ik vind zelf ook wel dat hte nu lang genoeg heeft geduurd! Ho e meer ik er over na denk hoe bozer ik word! Ik zal straks ff met de huisarts bellen! @petra: Observatie hebben ze al gedaan toen ze 6 weekjes was! Meting is niet gedaan ! Niets is er gedaan! Medicatie (losec en motilium) kon ze niet tegen.... En de KA riep alleen maar, tsja was ze maar 6 maand, dus ik leefde daar echt naar uit! En nu is ze dat, maar nog steeds problemen. Het is niet zo dat ze hele dagen huilt, maar de onrust blijft na de voedingen
Twee dinhen: laten testen op allergieen (op deze leeftijd kan dat het beste bij een bioresonantietherapeut: www.bioresonantie.nl). En wij zijn hier laatst voor krampjes weer naar de osteopaat geweest. Wereld van verschil!!! Zoek wel een geregistreerde, die kun je hier vinden: www.osteopathie.nl
Ostepaat zijn we al bij! In het begin echt veeeel aan gehad idd! Maar die bioresonatie is wat van dat zweverige toch? Hou ik niet zo van haha