Glucose waardes?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door beertje1985, 3 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    Hoi! Gisteren ben ik bij de vk geweest. De vorige keer +/- 4 weken geleden was mijn bloeddruk erg laag, maar nu weer hoger VOrige keer 110/50 en nu 110/80. Moest ik over een staafje heen plassen voor eiwit, maar dat had ik niet.

Daarna ging ze aan mijn buik voelen en ze vond de baarmoeder toch wel erg groot. (dat zei de andere vk de vorige keer ook al) Maar nu wilde ze dus dat ik een groei echo zou laten maken in het ZH bij de gyn. Ook moest ik vanmorgen 2 x bloed laten prikken 1 keer nuchter en 1 keer als ik wat gegeten had (twee uur daarna). Daar heb ik een vraag over.
    Mijn glucose was nuchter 3.8 en toen ik wat gegeten had 4.9.
    Wie weet wat normaal is? tussen welke waardes moet het volgens de regeltjes zitten?

Sorry voor het onduidelijke verhaal, maar ik ben een beetje een chaoot tijdens de zwangerschap!

Alvast bedankt!

2. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik heb toevalling de papieren van mijn bloedonderzoek nog voor me liggen en daar staat op dat je glucose tussen de 4.0 en 6.0 moet zijn, dus je zit goed.

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Je waardes zijn prima meid. Alle waardes tussen de 3 en 7 mol zijn goed.

4. wondertje nr 3

wondertje nr 3 Actief lid

24 apr 2007
    168
    0
    0
    huismama
    gelderland
    Idd heb van me tweede ook zwangerschapssuiker gehad dus weet dat je uitslagen prima zijn mooi toch

Groetjes

Deel Deze Pagina