pffffff nog 1 weekje en dan komt onze kleine meid met de keizersnee. krijg er nu behoorlijk de kriebels van en ben best beetje gespannen. vannacht weer hele tijd wakker gelegen piekeren. straks naar t ziekenhuis om weer mijn bloeddruk te meten bloedprikken en urine onderzoek(moet ik nu om de dag vanwege hoge bloeddruk.) ben al lang blij dat mijn mannetje weer ff mee gaat.
Dat is zeker spannend zeg! Waarschijnlijk kun je niet wachten tot je die kleine meid in je armen hebt! Nog heel even geduld en dan is het zover! Leuk toch? Geniet nu nog even van je dikke buik, straks zul je hem missen. Zet hem nog een keer op de foto enzo ! Heel veel succes in het ziekenhuis hoop dat je bloeddruk niet al te hoog word! En anders een mooi bijkomend voordeel, je kleine meid nog eerder in je armen! Alvast een voorspoedige bevalling gewenst! Maar probeer ook nog even van dit laatste weekje te genieten! Liefs, Hanneke!
ik krijg ook een keizersnee, weten de datum nog niet, maar kan me voorstellen dat je er tegen opziet. wat is de reden van jouw keizersnee?
Ik vond de keizersnede heel erg mee vallen en ik hoop dat dat voor jou ook geldt! Heel veel succes en denk maar aan je kleine meisje! Kus
Ik snap heel goed dat je zenuwachtig bent, maar bij mij is de keizersnede heel goed bevallen en ik hoop dat voor jullie hetzelfde geldt.
Ik kan ook heel goed begrijpen dat je nerveus bent voor de keizersnede. Ik heb hem zaterdag gehad (spoed), en ik moet zeggen....geweldig. Het is mij alles mee gevallen. Heel veel succes in ieder geval, en straks lekker genieten van je kleintje!
Je zult de keizernee wel al hebben gehad, ik hoop voor je dat hij net zo is meegevallen als die van mij!