Sorry ik heb nooit wat leuks te vertellen hier. Na mijn slopende bloedverlies zwangerschaps drama van 5 mnd geleden, ben ik nu weer zwanger. Gisteren een echo gehad met 6 wkn en 1dag, alles zag er goed uit. Bloed vrije buik en schone eilijders, mooie vrucht in het midden van de baarmoeder met op gang komend hartje. Alleen wel wat roze slijm verloren gisteren morgen, maar de verlos zag niets daarvan terug op de echo of op het apparaat. Moest mezelf geen zorgen maken. Tot vanmorgen, flink rood afgeveegd met 2 kleine flintertjes stolsel. De rest van de dag wat bruin en nu niets meer. Ik voel mezelf direct niet zwanger meer, had hier voor kei zere borsten nml. Ik ben wel vet verkouden, veel niezen en hoesten, ook wat verhoging. Na dit lange zeur verhaal is nu de vraag, is dit herkenbaar voor 1 van jullie als miskraam? Of zou het van het niezen en zo komen? Die stolseltjes zitten me niet lekker eig. Sugt, we waren net zo blij.
Dankjewel voor je reactie! Ik weet idd eig wel dat je gelijk hebt en dat het afwachten is, maar op de 1 of andere manier hoop je hier toch het verlossende antwoord te vinden De lol van zwanger zijn is er zo uit geperst na de laatste keer pfft. En toen begon het allemaal wat anders dan nu, maar idd elke evt miskraam is anders. Jij bent al een eind op weg zie ik aan je banner, gefeliciteerd! En ik zie idd dat je ook al wat verdrietigs hebt mee gemaakt.
Het is 50/50..... kan een miskraam zijn maar kan ook niks zijn! Ik heb van week 7 tot 13 3x een flinke bloeding met stolsels gehad en zie banner Hopelijk is het van het niezen of iets in die geest
Ik begrijp je heel goed hoor! Ik kan zelf helaas ook niet onbezorgd zwanger zijn. (Voor de 24 weken was ik bang voor vroeggeboorte, nu ben ik weer bang voor andere dingen) Ik heb in week 12, 13 en week 16 ook bloed verloren. Allemaal onschuldig. (Ik schijn goed doorbloed te zijn, mijn tandvlees bloed ook heel snel ) Dus het kan echt van alles zijn. Maar grote kans dat het van het niezen en/of hoesten komt. Dank je wel! Ja alweer 33 weken! Ongelofelijk.. En nog steeds heel onwerkelijk.
Thx voor jullie reacties chickies! Het lucht zo op om het van je af te schrijven nml en het is nog fijner als er dan iemand reageerd. Ik had vanmorgen de verlos gebeld en gevraagd of ik vrijdag mocht komen, maar ze wilde me zo snel mogelijk zien. Vandaag ging niet lukken, passeren nieuwe woning, dus nu morgen om 12:30 ff een snelle echo om te kijken hoe het ervoor staat. Ik vloeide vandaag niet, meteen weer volle bak zwangerschapskwaaltjes. Precies het zelfde als vorige keer, maar toen ging het als nog mis pfft. Ook een heftige zwangerschap PrettyKitty! Zo laat iedere keer bloed....je schrikt je wild! Maar geloof het maar, want nog 6 weekjes en je hebt een klein schattig friemeltje vast! Ik had de vorige zwangerschap ook grote stolsels Elly, echt pruimen zo groot. Gelukkig gaat het bij jou wel goed zeg!
Ik heb nooit wat leuks te vertellen hier, net mijn ontbijt in mijn klep gepropt en de wekker op 7 uur gezet voor de cytotec. Om 11 uur een spoed curettage, de zwangerschap is kort na de goede echo van vrijdag gestopt en wil niet vertrekken. Om de 1 of andere reden heb ik er een temp van en moet ik snel worden schoongemaakt. Het zit niet echt mee, 2 miskramen in 6 mnd pfft. Het is dat ik 2 prachtige Dochters heb en een fantastisch nieuw huis, anders zou ik dramatisch gaan zitten janken. Thx voor jullie steun en luisterd oor! <3