Vanaf nu volgens mij Die van mij zat met 31 wk al wat ingedaald. Afgelopen week trouwens weer niet zo....heb een grote baarmoeder dus Frummel heeft blijkbaar nog de ruimte. Maar het kan nu dus al wel hoor! Hoop dat ie je gauw wat meer lucht geeft maar aan de andere kant....die druk aan de onderkant is ook niet altijd fijn
haha tja ik heb soms al even zo een heerlijke steek daaronder Maargoed ik loop echt de hele dag te hijgen als een paard dat is ook niks [-( hihihi het is ook altijd wat met ons vrouwen hé
Die van mij is al ingedaald maar voel nou niet echt dat ik meer lucht heb. Ga alleen meer lopen als een eendje hihi. liefs
Jah, en met een beetje pech zakt ie voorlopig niet...dat kan ook nog. Jammer he, dat je ze niet een zetje kan geven
Haha tja we gebben nu al niets meer te zeggen... Dit lichaam.., nee dat is ook niet meer van mij... Das van de baby
Dat gevoel heb ik soms ook...zo van: Dat was ik niet....! Dat was de baby! Whahah... Manlief prikte me in mijn buik vanaaf, zegt ie: Tikkie! Dus ik prik terug. Zegt ie: jij was hem niet Whahaa... Communiceert dus ook alleen nog maar met Frummel :-D
Hier zo'n geval met een lang lijf, waardoor uk sinds donderdag jl. pas wat wil indalen... daarvoor nam ie heeeeerlijk de ruimte. En ja, de combi blijft: maagzuur/zere ribben van boven en steken vanonder
Eh, Madeliefjuh: Ik ben jouw vraag al bij verschillende topics tegengekomen, terwijl het topic hier toch echt niet over gaat. Misschien moet je een eigen topic openen . Dan krijg je vast wat meer reacties.
Nou idd als je haar berichten terug leest dan zie je het al helemaal... en allemaal in al bestaande topics.