steken in vagina, maar nog niet ingedaald?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door juenco, 6 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Hai meiden,

Gisteren had ik behoorlijke buikpijn onderin (zeurend gevoel)

Vandaag kreeg ik (vooral tijdens het lopen) hele pijnlijke scherpe steken in mijn vagina. Het is écht heel pijnlijk, ik moet echt op mijn lip bijten om het niet uit te roepen van de pijn. Het voelt of ons kleine meiske al met hakschoentjes aan keihard naar beneden trapt :D

Ik heb geen harde buiken. Ze ligt in een stuit en volgens mij is ze nog niet aan het indalen (is mijn eerste dus zeker weten doe ik dat niet, maar het voelt niet zo, ze zit nog erg hoog)

Iemand een idee?

2. chantal212

11 jan 2009
    99
    0
    0
    student
    limburg
    Ik heb er ook last van steken in mijn vagina.
    Weet echt niet wat het is!!!
    Ben over een 2 weken uitgeteld!!

3. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik dacht ook dat de kleine niet ingedaald was, maar toen ik bij de eerstvolgende controle na de steken bij de VK kwam bleek de kleine vast te zitten in mijn bekken.

Dus wie weet is het toch wel zo ver!

Groetjes,
    Josien

4. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Op een vrijdag kreeg ik te horen dat de baby nog niet ingedaald lag, de dinsdag erop kon ik ineens van de pijn bijna niet meer lopen. De dagen erna had ik steken. Kwam die vrijdag weer bij de vk en baby bleek ingedaald! :) Dat had ik dus gevoeld!!!
    Dus hoop voor jullie dat ze is ingedaald!! :)

5. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Klint echt als indalen! Had ik vorige week ook, ene controle niet ingedaald, paar dagen flinke steken in vagina, volgende controle redelijk ingedaald. Nu had ik vrijdag en zaterdag weer flinke steken en buikkramp (had even het gevoel dat het begonnen was, maar helaas) en ik denk nu dat die kleine volledig ingedaald is.

6. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Ik heb dit ook gehad! Voor de vorige controle had ik een paar keer flinke steken gehad en tijdens de controle vertelde de vk dat de kleine al wat was ingedaald. Nu heb ik het de laatste 2 weken weer heel vaak gehad, zelfs een keer zo erg dat ik echt even niets meer kon doen van de pijn.. Vandaag weer controle bij de vk, ik denk dat ons kleintje nu helemaal ingedaald is....

7. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    heb die pijn gehad ook vooral bij lopen en op wc bleek dat ze aan indalen was morgen hoe ver ze nu is laatste keer was ze al 3/4 ingedaald.dus mischien is je kleine toch gedraaid.

8. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    pfff, tsja....ik weet het niet, wat ik wel weet is dat ze me steeds zeerder gaat doen :$...de tranen springen in mijn ogen...:(

Ik heb de VK gebeld en moet mijn urine eerst even laten testen. als dat goed is en de steken blijven, dan moest ik weer even terugbellen.

Maar even zien, ik houd jullie op de hoogte

9. o0mandy0o

o0mandy0o Lid

3 jan 2009
    68
    0
    0
    limburg
    denk ook indd dat dit t indalen is ik heb der ook al een week last van de ene dag erger als de anderre maar hij is wel al een klein beetje ingedaald moet ook nog 5 weken
    suc6
    groetjes

10. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Vandaag urine ingeleverd...ik had geen urineweginfectie, maar er zaten wel ontstekingscellen in mijn urine.

De assistente was heel vaag over wat dat kon betekenen....

Het is nu op kweek gezet en ik moet daar 7 dagen op wachten :(

Ondertussen heb ik wel aardig last van mijn buik. VK net al gebeld, maar ze hebben kennelijk nog geen tijd (is natuurlijk geen spoedgeval), maar ik hoop dat ze wel snel terugbellen....

11. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik had hetzelfde als jou, en heb ook laten testen op ontstekingen, maar dat was het ook niet.
    Vandaag bij de vk bleek dat mijn kleintje al bezig was met indalen, en daar kwamen toch die steken vandaan.....

12. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    @lara1: had jij dan ook zo'n vervelend zeurderig gevoel onderin? Dat heb ik er nu bij. Als mijn kleintje beweegt, dan steekt het onderin (soms wat meer soms wat minder)

13. linde90

linde90 Niet meer actief

inderdaad een beetje een menstruatieachtig gevoel, vervelend.

14. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    WIj schelen een dagje. Ik voelde sinds vanmiddag steken onderin bij mijn liezen. Echt pijnlijk. Mijn buik voelde hard. En na die steken (kon bijna niet bewegen) bleef er een zeurderig gevoel van onderen (dus niet mijn buik). Is het dan toch indalen en niet te vroeg? En moet ik de volgende keer dat het gebeurt de VK bellen of hoeft dat niet? Mijn volgende afspraak is pas over 2,5 week.

Ik heb deze vraag trouwens in een andere topic gesteld maar helaas daar geen reactie.

15. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Vandaag de uitslag van de kweek gekregen, beetje vaag, maar waarschijnlijk toch een blaastonteking. Vandaar dat het natuurlijk zeer doet als mijn ukje er tegenaan schopt :)

16. Inkiewinkie

Inkiewinkie Actief lid

5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    Ik heb er nu al 5 weken last van.. Maar volgens vk is het gewoon oefenen met indalen. En nog wil die kleine maar niet vast komen te liggen... Zucht.

17. Angel26

Angel26 Actief lid

1 dec 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Wat jullie zeggen heb ik dus ook .. flinke steken enz.. Maar gister bij de vk zei ze dat hij nog niet was ingedaald.. dus ze wist niet waar die klachten vandaan zouden komen.
    Heb veel harde buiken gehad en nu de laatste tijd dus erg weinig! je kan ook echt niet van je lichaam op aan!!:S
    Zou lekker zijn als bij iedereen een week van te voren een klacht kwam waaruit je kan halen dat je dus met een week bevalt! haha .. verder dromen dan maar..:D

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik heb het ook sinds gisteren.. veel zeurend gevoel (menstr.achtig) en steken.. nu bleek bij vk vanmiddag dat ze in stuit ligt.. (lag vorige week nog goed) volgens vk komt t omdat ze nu met voetjes ligt te trappen op mijn blaas en banden.. hoop dat z enog gaat draaien...

19. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Wij zijn ongeveer even ver. Onze kleine ligt ook in een stuit (half onvolkomen :() Volgens de VK hadden de steken niets te maken met een eventuele blaasontsteking, maar met het weefsel dat wordt belast door het groeien van de baby (nou ja, pijn doet het in elkngeval wel)

Ik hoop ook dat mijn meisje nog gaat draaien al heb ik er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in. Ze ligt al heel lang zo heb ik het gevoel. Volgens de VK mag ik nu nog niet nadenken over draaien/stuitbevalling/keizersnee, maar stiekem doe ik dat toch....:)

20. Hopefor2009

10 feb 2009
    41
    1
    0
    HR
    Omgeving Amsterdam
    Vaginale steken heb ik vrij vroeg in de zwangerschap gehad (zo vanaf de 17e week tot de 23e ongeveer). Ik maakte me grote zorgen, want de koppeling met indalen had ik snel gemaakt, maar dat was natuurlijk veel te vroeg. De vervangende VK (eigen VK was op vakantie) adviseerde te testen op blaasontsteking, maar zei dat dit ook bandenpijn kon zijn. Ik had geen blaasontsteking. Bij de 20 wkn echo was inderdaad te zien dat ons jochie lekker zo laag mogelijk met z'n hoofdje lag en dat veroorzaakte dus echt druk daar beneden. Mijn eigen VK bevestigde ook dat vaginale steken een vorm van bandenpijn kunnen zijn. Dit ter informatie voor de dames die deze klachten ook hebben en het niet kunnen relateren aan indalen.

MinnieM vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina