Ha meiden, Morgen 41 weken zwanger en dan word ik voor het eerst gestript.. Ik vind het best spannend!!
Ha Marley, ik ben vandaag 41 weken en ook gestript. Ging heel goed, lekker thuis op bed. Het was niks om je van te voren druk om te maken. De VK was heel lief en voorzichtig en legde alles uit wat ze deed. Het gevoel van het strippen zelf, als ze met haar vingers in de baarmoeder-opening is, voelt wat gek en licht pijnlijk. Alsof je flinke menstruatiekramp hebt. Maar ik vond het erg goed te doen. Als ons meisje zich vannacht niet aandient, doen ze het morgen weer. Ik ben heel benieuwd!!
Thanks! Vandaag ben ik weer gestript, was om 11 uur. Ze deed het grondig (zo voelde het tenminste!). Was licht pijnlijk en voelde gewoon heel vreemd. Maar heel goed te doen hoor. Ik voel nog niks op gang komen qua weeën helaas. Morgen moet ik naar het ZH voor een check of het kleintje het nog goed doet. Evt. stript de Vk morgen nog een laatste keer. Dan even het weekend afwachten en als er dan nog niks is dan gaat de VK waarschijnlijk op dinsdag de vliezen breken en als dat ook niks doet wordt ik vervolgens ingeleid. Nou, dat laatste zie ik totaal niet zitten dus nu maar hopen en bidden dat het lekker alsnog de komende dagen komt. Wanneer wordt jij precies gestript? Veel succes! Het komt vast goed.
Ben zelf destijds ook gestript met 41 weken. Vond het niet bepaald fijn maar was ook niet pijnlijk, ik heb het gewoon als naar ervaren. En vreemd. Helaas mocht het niet baten, heb na een paar dagen alsnog een ongeplande keizersnede gehad. Allebei succes toegewenst, ik hoop dat het strippen positief resultaat mag opleveren! En hou moed, want je kindje komt er zeker weten aan.