Ben 33 week zwanger en we weten nog niet wat het word. Nu moest ik na het ziekenhuis voor een Ctg scan en een verloskundige ging alles via de echo controleren. Ze vroeg niet of we het geslacht al wisten, maar. Ze keek dus naar de beentjes en die lagen wijd dus je kon goed in het midden kijken, (keek de achterkant toen), wij dachten dat we een balzak zagen, we hebben dit verder niet gevraagd. Maar we zagen geen spleetje om zo maar te zeggen, echt een zakje. Zou het dan een jongen zijn? Kan zelf niet echt echo vinden waar je het zo op ziet. Maandag weer heen, dan Wss vragen!
bij een jongen als die echt zo wijd met de benen heeft gelegen zie je vaak een ''klein rechtop streepje'' en bij een meisje zijn het drie streepjes. Wel vervelend dat er niet even gecheckt is of jullie het wilden weten/wisten
Hier weten we ook niet wat het word. Met 20 weken was ie zo druk dat ze het niet kon zien. Achteraf ben ik er blij om, zo is het wel een grote verrassing! volgende week donderdag heb ik een liggingsecho, ben dan 36 weken. We willen het dan ook niet weten, dan is het nog zo kort voor geboorte. Zeg het wel meteen dat ze niks mag zeggen, mocht ze het toevallig zien. maar stiekem zal ik ook wel even goed gluren tijdens echo, hihi.
Ik weet niet precies naar wat voor perspectief je op zoek bent... Maar ik sluit toch even een fotootje bij: zo ziet een meisje eruit! Geen balzakje te bekennen dus, of iets wat erop lijkt...