Dag dames, Ik lees regelmatig op het forum dat dames al heel vroeg een buik krijgen en deze moeilijk kunnen verbergen voor de buitenwereld. Nu heb ik van mezelf al een klein buikje dus ben extra bang dat het bij mij straks al snel gaat opvallen vanaf hoeveel weken gingen jullie ongeveer over op het dragen van positiekleding?
Ik heb idd ook altijd wel een buikje gehad, maar niet meer als een klein buikje Ik ben nu 8 weken zwanger en plof bijna.... dit schijnt te komen doordat je darmen uitzetten ?? De echo was ook echt een zoekplaatje om de darmmassa heen Ik denk dat er niet speciaal een tijd aan vast zit. Het is maar wanneer je eigen kleding niet lekker meer zit! Ik heb leggins bij de action gehaald. Thermo XXL kan ze heerlijk hoog optrekken en zitten gelukkig toch mooi aangesloten bij mijn benen en bibs.... :-D Wel ietsjes aan de warme kant nu nog, vooral als je lichamelijk zwaar werk hebt
ik zou gewoon op je gevoel af gaan.. veel zwart dragen en vesten hihi en verder gewoon lekker genieten en hopen dat de meeste buik pas na 12 weken komt
Ik pas vanaf een week of 16/17, dit is mijn eerste zwangerschap. Op een gegeven moment merk je gewoon dat het niet meer lekker zit op je buik, dan weet je dat het tijd is.
begon bij mij toch vanaf 10 weken ... ik zette mijn broeken los maar onderaan de naad spande dit toch nog steeds dus hielp niet echt, deed enorme pijn, heb toen maar beslist om positiebroeken aan te schaffen
Ik besloot met 9 weken een positie jeans te kopen omdat ik op mijn werk elke dag een spijkerbroek aanmoet en die van mij niet meer lekker zaten.het was bij hm de 2 de voor 50 % dus had er meteen twee gekocht en ben er echt super blij mee
Sinds deze week (16 weken zwanger van de eerste) helemaal over op positiebroeken. Mijn eigen broeken zaten echt niet lekker meer.
Met 10 weken eerste broek gekocht omdat ik mijn eigen spijkerbroeken echt niet lekker meer vond zitten. En om buiten met mijn knoop open te lopen vond ik niks meer. Shirtjes kon tot zeker 20 weken nog. Kijk gewoon wat lekker zit!