Gemiddelde duur zwangerschap na verlies van slijmprop

Discussie in 'De bevalling' gestart door Konijn, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Konijn

Konijn Niet meer actief

Je leest overal dat het verliezen van de slijmprop het begin van de bevalling kan betekenen, maar dat het ook nog gerust twee weken kan duren.

Weet iemand of er cijfers bekend zijn van de gemiddelde zwangerschapsduur na het verliezen van je slijmprop? Is de kans groter dat het snel (binnen een dag of drie) begint, of dat het nog wel meer dan een week duurt?

Ik hou van cijfers... :) ook al zeggen ze uiteindelijk niets... (je wil toch gewoon graag denken dat het snel begint... ;))

2. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Cijfers geen idee... bij mij duurde het nog drie weken ;)

3. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ow... das nog veel langer! ;)

4. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Ik denk niet dat het de hele prop was maar een stuk daarvan destijds... dus trek je daar niet teveel van aan ;)

5. meisje2000

meisje2000 Actief lid

18 mrt 2007
    199
    0
    0
    glastuinbouw
    friesland
    Ik kan me niet eens herrinneren dat ik mijn slijmprop ben verloren dus dat kan ook nog dus.

6. emma

emma Actief lid

21 nov 2005
    113
    0
    0
    van zondag op maandag in de nacht om een uur of twee verloren, maandagochtend om 11.50u bevallen! :)

7. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ik heb nu sinds gisteren 8 uur aanhoudend slijm met bloedsliertjes (maar geen gelatine-klodders oid)... Mag toch hopen dat er dan wat gaat gebeuren deze week... :(

8. emma

emma Actief lid

21 nov 2005
    113
    0
    0
    Spannend Konijn! Ik was toen wel de hele prop verloren, was niet enkel wat sliertjes. Maar ik was toen ook al 11 dagen over de uitrekendatum heen, dus toen mocht het van mij ook wel gebeuren.

Of het bij jou nog lang (paar weekjes) of kort duurt, er is wel degelijk iets in gang gezet, de eerste stappen zeg maar, succes!

9. valhalla

valhalla Niet meer actief

Van donderdagavond tot (begin weeen)zaterdagavond. Was toen 40+4 weken...

10. Duma

Duma Fanatiek lid

13 sep 2007
    1.091
    1.072
    113
    Zondagochtend verloren, niet echt een prop, maar gek slijm met roze sliertjes. :/
    En maandagochtend begonnen de weeen.

11. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    bij mij duurde het 1 dag

12. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    uiteindelijk 2 weken later bevallen..

13. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Ik verloor destijds op dinsdagavond een deel.
    Vrijdag 's avonds de rest (was veel meer) en 's nachts, van vrijdag op zaterdag, om 5.00 begonnen de weeen.

IK hoop voor je dat het snel begint!

14. Djam

Djam Actief lid

2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Ik ben 5 weken geleden mijn prop verloren. Maar nog steeds niet bevallen helaas. Mijn verloskundige vertelde mij dat de prop ook gewoon weer opnieuw aangemaakt kan worden. Hoop voor jou dat het snel mag beginnen.

Liefs Mariska

15. 82marieke

82marieke Actief lid

3 jun 2007
    143
    0
    0
    Mijn vriendin verloor hem tijdens de weeen, een paar uur voordat haar dochter geboren is.

16. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

ik ben het 3 weken geleden al verloren en er is nog steeds niets helaas wilt het niet altijd iets zeggen :(

17. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Vrijdagavond de prop verloren. Zaterdag de hele dag schoongemaakt :rolleyes: En toen ik het bed in ging, begonnen de weeen gelijk heftig :)

18. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Sinds vrijdag verlies ik hem in delen maar ik ben nog steeds niet bevallen.

19. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Ik verloor ´m ´s nachts en een half uur later kreeg ik mn eerste ehte wee. Helaas duurde het nog 2,5 dag tot ons mannetje uiteindelijk werd geboren.

20. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    bij mij begonnen de weeen meteen toen ik de slijmprop verloren ben. 4 uur later is hij geboren!

Deel Deze Pagina