Je leest overal dat het verliezen van de slijmprop het begin van de bevalling kan betekenen, maar dat het ook nog gerust twee weken kan duren. Weet iemand of er cijfers bekend zijn van de gemiddelde zwangerschapsduur na het verliezen van je slijmprop? Is de kans groter dat het snel (binnen een dag of drie) begint, of dat het nog wel meer dan een week duurt? Ik hou van cijfers... ook al zeggen ze uiteindelijk niets... (je wil toch gewoon graag denken dat het snel begint... )
Ik denk niet dat het de hele prop was maar een stuk daarvan destijds... dus trek je daar niet teveel van aan
Ik heb nu sinds gisteren 8 uur aanhoudend slijm met bloedsliertjes (maar geen gelatine-klodders oid)... Mag toch hopen dat er dan wat gaat gebeuren deze week...
Spannend Konijn! Ik was toen wel de hele prop verloren, was niet enkel wat sliertjes. Maar ik was toen ook al 11 dagen over de uitrekendatum heen, dus toen mocht het van mij ook wel gebeuren. Of het bij jou nog lang (paar weekjes) of kort duurt, er is wel degelijk iets in gang gezet, de eerste stappen zeg maar, succes!
Zondagochtend verloren, niet echt een prop, maar gek slijm met roze sliertjes. :/ En maandagochtend begonnen de weeen.
Ik verloor destijds op dinsdagavond een deel. Vrijdag 's avonds de rest (was veel meer) en 's nachts, van vrijdag op zaterdag, om 5.00 begonnen de weeen. IK hoop voor je dat het snel begint!
Ik ben 5 weken geleden mijn prop verloren. Maar nog steeds niet bevallen helaas. Mijn verloskundige vertelde mij dat de prop ook gewoon weer opnieuw aangemaakt kan worden. Hoop voor jou dat het snel mag beginnen. Liefs Mariska
ik ben het 3 weken geleden al verloren en er is nog steeds niets helaas wilt het niet altijd iets zeggen
Vrijdagavond de prop verloren. Zaterdag de hele dag schoongemaakt En toen ik het bed in ging, begonnen de weeen gelijk heftig
Ik verloor ´m ´s nachts en een half uur later kreeg ik mn eerste ehte wee. Helaas duurde het nog 2,5 dag tot ons mannetje uiteindelijk werd geboren.