He allemaal, Ik word zo verschrikkelijk moe van mijn eigen lijf dat ik gewoon even van mij af moet schrijven. Even lekker klagen enzo Vorige maand een week te vroeg mijn rode duivels en toen maar krap twee dagen. Maar goed ze waren er.... toch een testje gedaan omdat t maar twee dagen waren, testje bleef omo-wit. Maar ben nu al twee maand zoiezo heel erg misselijk, soms met vlagen soms aldoor. Volgens de huisarts heeft t met mijn hormonen te maken die wat van slag zijn. Zo van niks aan te doen, leer er maar mee leven. Sinds een tijdje ook verschrikkelijke buikkrampen erbij. Alles stinkt, ik heb geen honger maar als ik dan een maal mezelf tot eten heb weten te krijgen barst ik in een keer van de honger. En moe, ik ben vreselijk moe. Maar ja rode duivels zijn geweest en had een omo-test dus zwanger kan ik moeilijk zijn. Dus mijn lijf neemt weer eens een loopje met me, voor de zoveelste keer en ben het zo zat wordt er soms zelfs een beetje verdrietig van, rot lijf afentoe :x liefs catje
Ik ken je probleem, ik loop zo al bijna 3 maanden. Ik heb precies hetzelfde, en nog meer van dat soort symptomen. Heel vervelend. Ik weet ook niet meer wat ik moet geloven en wat er allemaal aan de hand is, en wat je allemaal moet en kan doen.... Heel veel sterkte, ik hoop dat je snel antwoorden hebt!
Ik had net zin om ook even te klagen.. had het er gister nog met mijn vriend over ik had echt geen idee wat die pil allemaal onderdrukte.. Ik ben echt 24/7 aan het gapen, hoofdpijn maar dan een steek in mijn hoofd aan 1 kant. Soort ong gevoel de hele tijd, maar ja dames we moeten er wat voor over hebben..hoop dat het snel over is dat moet zijn is echt niet leuk ben net wakker en wil al naar bed hahah..
Heb precies t zelfde Stacy! Vooral echt vreselijk moe idd.. en mn libido is ook al niet echt top (handig als je zwanger wilt worden ) @catje1981; lekker van je afschrijven meid, t is ook vreselijk irritant als je steeds in de hoop bent; nu dan....? en neeeee hoor... toch weer de hormonen die je in de maling nemen. Komt goed hoor, alleen is dr heeeelll veel geduld voor nodig. Helaas knuf
Dankjulliewel voor jullie reacties wat kunnen lijven toch rot dingen zijn he.... Hoe gaat t nu verder met jullie? Hier nog steeds met vlagen misselijk en krampen. Ik kreeg vandaag de vraag of ik misschien zwanger was, want ik had een zwangere gloed..... ik voelde me op dat moment alleen erg misselijk. Dus die gloed kon ik me niet voorstellen wel dat ik groen zag Ik zit nu eigenlijk te wachten tot de rode duivels er weer zijn. Alleen ben ik een beetje kwijt vanaf wanneer ik ze kan verwachten. Nu is nog te vroeg maar over een week zou kunnen volgens mij. Vorige keer was ik ook een week te vroeg dus volgens mij moet ik nu gewoon rekenen vanaf de vorige keer..... Nou ja zal wel weer zien. We kunnen weinig anders dan afwachten he
Zo weer even tijd om te klagen. Geprobeerd de afgelopen dagen niet op mijn lijf te letten. Had goed gevulde dagen dus echt niet aan kindjes ofzwanger zijn gedacht. Maar ik was met vlagen misselijk en ook bleef ik krampen houden. Ik snap mijn lijf echt niet meer. Ben nu alleen thuis, want vriend lief is eten met zijn werk. Zal er wel aan liggen dat ik alleen ben met de hond en erg moe ben, maar ik kan echt wel janken.... Voel me even heel erg zielig en alleen Nou ja morgen weer nieuwe dag enzo.
Kan met je mee praten lieverd, ik ben nu ook al 3 dagen met tijden misselijk. En erg moe, en vergeetachtiag..... Vorige maand had ik ook nog dat ik alles rook. Pfffff nog een paar dagen wachten maar idd soms wordt ik zooooboos op lijf met al die signalen
roep de hond ff bij je voor een stevige knuffel en ff een potje flink janken!!! Lucht vast op!! Ik vond mezel al zielig na mijn omo test vandaag. ik ben 4 dagen overtijd, maar zit nog maar in ronde 1. mijn lijf neemt me denk ik nog een beetje in de maling na het verwijderen van de spiraal....
Ga lekker een jank film kijken, laat je tranen lekker lopen, kopje thee eebij,hond erbij, daarna lekker slapen, hopelijk lucht het op. En misschien voel je morgen iets beter Dikke knuffel
Het is misschien stom, maar t blijft fijn om te lezen dat jullie me snappen Ik heb inderdaad gister lekker met de hond op de bank gezeten en een beetje zitten janken bij een een of andere film Maar het deed me inderdaad goed. Vandaag weer nieuwe dag en veel te druk gehad om me zielig te voelen, alleen misselijk en vreselijke hoofdpijn... El1983, ja naar is dat he als je zoveel voelt maar het niet de juiste uitkomst heeft. Ik ga in elk geval heel hard voor je duimen. marietje, ach in welke ronde je ook zit. Elke omo-test is er een te veel Hoop voor jullie beide vlug een mooie positieve test En bedankt voor jullie opbeurende woorden
Ow ow ow ik schaam me dood. Ben al de hele dag misselijk en dan ook echt goed misselijk.... Maar ja die boodschappen moesten gedaan worden dus ik mezelf een schop voor me kont gegeven en gegaan. Nou boodschappen gingen wonderwel goed. En toen moest ik nog heel ff een klein cadeautje kopen bij het kaaswinkeltje. Onmiddelijk viel de vreselijk zware lucht me op die er hing. Maar zonder nadenken pak ik een mooi uit ziende kaasje op en ruik er aan. Ik kon nog net uit brengen wc!!!!!!!!!!!! En was daar gelukkig op tijd. Ben ik op de wc van dat winkeltje vreselijk over mijn nek gegaan. Ik kon wel janken..... met een rood hoofd en tranen in de ogen de winkel weer in. De kaasman was gelukkig erg lief en vroeg of ik ziek was. Ik heb het maar op griep gehouden. Hij lief lachen en zeggen:'Dus ik mag je nog niet feliciteren met ene zwangerschap....' Nou toen kon ik echt wel janken. Heb vlug mijn spulletjes afgerekend en ben die winkel haast uitgerend.
Ik ben de laatste tijd ook altijd moe, misselijk en duizelig. Zelf ben ik denk ik te erg bezig met zwanger worden. Kan bijna nergens anders meer aan denken, dus geen wonder dat mijn lichaam me voor de gek houdt Hoop dat jullie je snel beter voelen of dat het juist komt door een zwangerschap. Daar heb ik het best voor over om me ellenig te voelen
Je lichaam kan jezelf zo voor de gek houden. Echt super vervelend. Ik heb in de periode dat wij bezig waren ook 100x gedacht dat ik zwanger was. Maar helaas toch steeds teleurstelling. Hoop voor je dat het omo wasmiddel snel op is en dat je snel een mooi gekleurd restje in handen hebt!!