Hallo! Vandaag heb ik online bij een uitzendbureau gesolliciteerd op een vacature. Nou ja, dat is op zich geen nieuws, want dit doe ik al 4 maanden geregeld en meestal (eigenlijk altijd) vis ik achter het net en wordt het niks. Maar! Ik werd nog geen half uur later teruggebeld dat ze interesse hebben En ze gaan nu mijn referentie checken ( dat is allemaal in orde gelukkig) en mij voorleggen aan de organisatie. Ik hoop zooooo hard dat dit gaat lukken! Hopen jullie mee?
Ik duim voor je. Duim je ook voor mij. Net gebeld door een bedrijf waar ik heb gesolliciteerd, ze wilde meer informatie. Vanmiddag of morgenvroeg hoor ik of op gesprek mag komen. (zou het eerste in een jaar tijd zijn)
Ik duim! Ik zoek ook al maanden werk en ken alles van achter het net vissen. Succes!! (en laat ons weten hoe het afgelopen is )
Oh even toevoegen dat ik een jaar(!) heb gezocht en steeds was het "nee" maar zit nu ook al weer een jaar bij dezelfde baan met een vast contract. Je kunt het
Ik ben vandaag teruggebeld, ik mag op gesprek!!! Maandagochtend 10.00u Ik zeg: Hoera!! Uitgenodigd worden op basis van mijn cv is voor mij al de helft winst. Nu in het gesprek nog even de andere helft winnen en dan Bam!! Werken! Heb er zin in!