Ik zie ook een streep.. Maar aangezien je niet helemaal zeker bent van je eisprong, denk ik dat je nog niet na NOD zit eerlijk gezegd. Heb wel goede moed, zie een lichtroze streepje.. Spannend!!
Span, ik zie ook echt een lichtroze streepje! Oeh wat spannend. Leuk! Hoe voel je je? Ik ben benieuwd naar jouw test maandag. Duimen duimen dat de test donkerder wordt .
Nou.. spanning is eraf! De dam vertoont gaten! Haha, met andere woorden, heb bloedverlies dat genoeg is voor een tampon... ook die spanning in m'n onderbuik is veranderd in ongikrampen.. helaas, pindakaas! Ben benieuwd bij jou active! Beckje nog gefeliciteerd! !
Balen Span! Dan nu maar weer op naar de volgende ronde. Ik heb er ook weinig vertrouwen in. De vorige cyclus kreeg ik op dag 21 pijnlijke tepels en had ik op dag 21 ook rekbaar slijm. Vandaag, dag 24 van deze cyclus, heb ook last van pijnlijke tepels, maar geen rekbaar slijm. Gewoon geen tot weinig witte afscheiding. Door de pijnlijke tepels heb ik er nog weinig vertrouwen in. Ik heb nog wel steekjes in de onderbuik en een strak gevoel, maar dat kan vast ook komen door een aankomende menstruatie of toch nog een eisprong...