Ikke Had gisteren wel een hele lichtbruine vlek in mijn broekje. Vanmorgen weer gewoon witte afscheiding en vanmiddag weer een lichtbruine vlek. Nu is het weer weg. Ik hoop dus dat ik 18 mei ga halen, maar anders wordt ik wel heel vroeg ongi!
Hoi hoi ik mag 19 mei testen alleen ik w8 dit keer tot dat ik een week overtijd ben. Want ik heb vorige cyclus gelijk getest nadat ik een dag overtijd was en dat was een posi test en 3 dagen later ging t mis. dus vandaar dat ik een week wil w8en!
hoi, ik mag ook in het weekend gaan testen, maar ik wacht tot maandag denk ik, Ik heb nu wel heel erg pijn aan mijn linkerkant... hele erge steekjes! Hopelijk is het geen ongie..
Erg hè meiden, die laatste week. Pfff, je vraagt je telkens af of je nu ongi wordt of dat je misschien wel zwanger bent. Erg frustrerend :-s
Ook ik kan de 19e testen. Of ik dat ga doen weet ik niet. Zit nu in mijn 4e ronde. Heb in de 2e ronde een hele vroege mk gehad. Ik ga niet extra lang wachten, want ik wil het weten als het niet goed gaat. Ik heb een hele regelmatige cyclus en als ik overtijd ben vermoed ik toch dat ik zwanger ben.
Ik mag 19 of 20 mei testen. Heb m'n eisprong in de nacht van CD 14 op CD 15 gehad dus... Vandaag bloedname gehad voor progesteron, was héél goed. Het is onze laatste kans om alleen met Clomid als hulpmiddel zwanger te worden en onder begeleiding van mijn lieve gyn. Als het nu niet raak is, stuurt hij ons door naar het UZA en moeten we daar bespreken hoe en wat... [-o< Iedereen héél veel sterkte met het wachten en ik hoop dat we allemaal positief testen volgende week!
elke1984, ik moet ook woensdag bloed laten prikken voor progestron... ik ben benieuwd! Hopelijk heb ik een goeie eisprong gehad... ik heb nu wel heel erg last van steekjes! HEt doet zooo zeerrr, mijn temp is ook lekker hoog! mijn temp was vandaag 37,0 Hopelijk is het RAAK|! En hoop natuurlijk voor iedereen
Ik ga 19 mei testen als ik dan nog niet ongi ben. Dat is de dag dat ik op vakantie ga... zou wel heel erg leuk zijn
Hey! Spannend is het he?! Ik heb ook erge steken nu in mijn linkerzij. Geen idee wat dat betekent. Heb dat normaal nooit! Jij wel melek42?? Ik heb deze ronde voor het eerst ovutesten gebruikt, maar helaas mijn ei niet kunnen vinden. Ik ben zo benieuwd!! Hoop dat ik ook kan wachten tot maandag! Saskia , ik hoop dat jij een extra leuke vakantie gaat hebben! Misschien was dat bruine een innestelingsbloeding?? liefs
heyhey jaja ik mag de 18de lekker gaan testen..heb er ook een topic over Kan niet wachten !! ik hoop dat het nu in deze ronde(14) eindelijk raak is! morge normaal men innesteling krijgen...maar als ik geen innesteling zie denk ik dat ik genoeg weet hoor...ik ben het type die dat echt voelt of ziet(beetje roze bloed) groetjes en veel geluk allemaal. ooh jah hier wat kleine minidingetjes die me opviele(ik noem het geen symp. want er is nog geen innesteling geweest dus kan nog niet echt) :gevoelige tepels! :steekjes :37.8 graden (al sinds men ei) rugpijn zeer lichtjes beetje krampjes bijna niet te merken,alsof je ognie gaat worden maar toch niet helemaal. xxxx xxx
Benikzwanger, Ik heb dit ook nooit gehad! het doet zoo zeer, ik heb nu ook rugpijn.. ik denk dat ik ga slapen, voel me ook zooo moe... Hopelijk is het voor iedereen gewoon lekker raak deze maand!
Waar voel jin die steken precies? Ik wel wat boven mijn lies. Aan mijn linker kant. Bij mijn heup zeg maar. Rechts voel ik het niet, dus heb echt geen idee wat dat kan zijn. Bij mij doet het niet heel erg veel pijn, meer een zeurend gevoel. 's nachts voel ik het niet. Zodra ik opsta, begint het weer. Verder trouwens geen klachten. liefs
Mmm...Saskia ik hoop het niet voor je!Voel je dat wel vaker zo lang van te voren aankomen? Ik heb inmiddels erge steken in mijn linkerzij. Ik weet niet wat het is, erg verwarrend allemaal!
heyhey.. ik mag of de 17e of de 24e testen.. Geen idee eigenlijk. heb afgelopen maand tijdens mijn eisprong een bloeding gehad en ben weer opnieuw begonnen met rekenen. Als ik dat dus niet doe is het rond de 17 e en anders de 24 e.. Verder heb ik niet echt veel lasten.. alleen enorme rugpijn, beetje hoofdpijn en moe.. Dus denk een voorbode van mijn menstruatie..
benikzwanger: elke keer is het weer anders bij mij. Maar ik ben nog nooit binnen 4 weken ongesteld geworden. Alleen heb ik deze keer sinds zondag al lichtbruine vloed. Het is maar heel weinig en af en toe is het gewoon wit of een beetje rose, maar overwegend lichtbruin. Ik heb sinds vanmorgen ook veel lage rugpijn, restless legs en een zeurend gevoel in mijn buik. Dat zijn wel de voortekenen van een ongi bij mij. Vooral bruin slijm.. maar meestal duurt dat maar 2 tot 3 dagen en wordt het vanaf de tweede dag ook veel donkerder. Dat is nu (nog) niet het geval. Ben benieuwd dus...
Ben net naar de wc geweest en het wordt al donkerder... jeetje, wat belachelijk vroeg!!! Komt goed uit voor de vakantie, maar ik baal enorm. Sowieso dat ik niet zwanger ben, maar ook van die vroege ongi. Das niet zo goed. Ik heb vorige week pas mijn eisprong gehad