natte billen

Discussie in 'De bevalling' gestart door ellentje23, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    hallo,

ik heb weer een vraagje,

heb sinds een paar dagen zoals het onderwerp al zegt last van natte billen.
    als ik gewoon op bank heb gezeten of als ik aan het koken ben heb ik opeens een nat gevoel tussen me billen. :(

ook heb ik vaak last van me rug en me buik... ik voel zeg maar dat me baarmoeder zich aan het samentrekken is.
    nu weet ik dus niet zo goed of dat ik het nog even aan moet kijken
    of dat ik de verloskundige moet bellen.
    toen ik afgelopen vrijdag naar de verloskundige ben geweest hebben ze even gekeken of dat me baarmoeder mond al open was maar dat was die nog niet...
    wel heb ik ook best veel last van afscheiding die waterdun is...
    jullie misschien een idee wat ik zou kunnen doen?!?!
    hoop eigenlijk dat de bevalling onderweg is maar dat zal vast nog niet :cry:

bedankt voor de reacties in ieder geval

groetjes

2. madidi

madidi Lid

13 mrt 2008
    17
    0
    0
    Hey..

Meid maak je niet druk, hier precies dezelfde klachten...
    Ik heb dit al vanaf 36 weken, ben inmiddels 40 weken zwanger en nog geen baby :(....

Hoort er allemaal bij...vervelende klachtjes...

3. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    ooow het is inderdaad echt heel vervelend....want wil zo graag me mannetje vast houden!
    dus bij alles denk ik van ooow zou het dan nu door zetten...maar niet dus :(

4. madidi

madidi Lid

13 mrt 2008
    17
    0
    0
    Ik snap je maar al te goed....Ik zit al een paar weken te "rommelen"....
    Gister mijn slijmprop verloren, gepaard met behoorde ongikrampjes....
    Maar helaas :(....

Je lichaam kan je goed voor de gek houden he...

5. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    ja dat is die ook heerlijk aan het doen denk ik....
    maar mijn slijmprop heb ik ook nog niet verloren!
    die moet je eerst verliezen toch?!?!?!

ooow ik hoop echt dat snel me vliezen breken!

6. madidi

madidi Lid

13 mrt 2008
    17
    0
    0
    Nee hoor die hoef je niet te verliezen, soms gebeurd dat ook pas als je aan het bevallen bent...tijdens weeën...

Slijmprop zegt ook niet zoveel, zijn er wat die verliezen hem al bij 35 weken....en moeten alsnog ingeleid worden...

Probeer niet teveel stil te staan bij het begin van de bevalling...
    (makkelijker gezegt dan gedaan, ben er zelf namelijk ook zo 1)

Maar dan duurt het alleen nog maar langer...en wachten duurt zooooooooooooooooolang....terwijl we misschien wel tot 42 weken door lopen te keutelen...:(

7. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    ja inderdaad als er toch iets was waardoor ik zelf me vliezen kon breken had ik het gedaan!

en elke keer dat gerommel in me buik ben ik echt goed zat!

en stil staat bij de bevalling is inderdaad veel makkelijker gezegd als gedaan maar goed we zullen nog wel even door moeten.

ons mannetje heeft ook echt vaak de hik en dat gevoel is zo irritant.....

8. madidi

madidi Lid

13 mrt 2008
    17
    0
    0
    Herken alles wat je zegt.....

Mijn kleine man heeft ook vaak de hik...teken dat ze goed drinken, en t dus nog lekker naar hun zin hebben..

Je bent de buik ook zat, en je wil de kleine vasthouden..
    De laatste 3 weken van de zwangerschap duren langer dan alllllllllllll die weken daarvoor....:(...

9. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    ja me buik ben ik zeker zat...
    en hij kan het best naar zijn zin hebben hier binnen maar ik heb toch liever dat hij er uit komt...
    en idd de laatste weken duren zo lang echt ongelofelijk...

gisteren vroeg me vriend aan me of ik al moest bevallen omdat hij graag de baby vast wou houden...maar ook hij moet dan denk ik nog even wachten :(

10. madidi

madidi Lid

13 mrt 2008
    17
    0
    0
    Het vervelende is dat onze lichaampjes niks te zeggen hebben :(..
    Baby komt wanneer die wil...en dat is zo onzeker vind ik...

Mijn man praat elke dag tegen mn buik dattie eruit moet komen..(ook nog hilarisch) de schat..
    Maar helaas........We moeten nog even geduld hebben meid...

11. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    denk het wel ja geduld is een schone zaak zeggen ze nou hier is het geduld bijna op...

mijn vriend heeft nooit echt veel met me buik gedaan heeft heel af en toen zijn handen er op gelegd maar verder niet dus dat hij gisteren dat zei was wel heel erg lief :D

en sja als ons lichaam het voor het zeggen had he...of iets wat we er aan konden doen dat het sneller zou komen maar niets wil helpen en werken dus ja echt heel veel geduld hebben deze laatste weken...

dus zal ook de verloskundige maar niet bellen om te vragen hoe of wat...
    ze zijn namelijk al eerder voor niets gekomen en dan voel ik me toch wel altijd een beetje bezwaard :(

12. madidi

madidi Lid

13 mrt 2008
    17
    0
    0
    Ook bij mij is ze een keertje voor niks gekomen, maar het is nooit voor niks!.....als jij je ergens niet prettig bij voelt....of wat dan ook, ook daar zijn ze voor...mijn vk zegt altijd heb liever dat je 100x te vaak belt dan 1 x te weinig...nu ben ik niet zo'n type die snel belt...maar had al 5 uur lang weeën om de 5 minuten...toen begon de twijfel toch wel toe te slaan...maar tevergeefs, voorweeën.........

13. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    ooow vreselijk die voorweeen....heb ze ook gehad maar het wil gewoon echt niet door zetten!

ik ben ook niet het type dat snel belt maar als ik het echt niet meer zie zitten dan bel ik inderdaad toch even en dan maar laten komen...

heb jij trouwens ook een tijdje gehad dat je eigenlijk bijna nergens meer last van had dus dat het al leek of je al bevallen was?!?!

14. madidi

madidi Lid

13 mrt 2008
    17
    0
    0
    ppfffffffff...nee was dat maar zo.............

Ik heb tot 25 weken echt een voorbeeldige zwangerschap gehad...
    Toen kreeg ik bekkeninstabiliteit en was ik fulltime misselijk....

Fysio en tabletten van de dokter....

Ik heb elke dag pijn, en mn maag zit in mn keel......droge aardappels met groente kan ik t beste verdragen....(jammie :S)

wat een gezeur als ik het teruglees, maar zo voel ik me nou eenmaal...

Mijn bloeddruk is altijd keurig en de kleine groeit goed...en dat is wel het belangrijkste...maar ben het wel zat me zo belabberd te voelen...

Kortom echt de laatste loodjes!

15. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    ja het zijn inderdaad de laatste loodjes en die zijn heel zwaar zoals je zelf wel weet ;)

maar soms heb ik echt het gevoel of ik al bevallen ben en ik zo naar boven moet omdat de kleine moet eten :(
    is ook echt heel raar...

en soms heb ik ook echt helemaal nergens last van dan doe ik net of dat ik heel niet zwanger ben of nooit zwanger ben geweest...

16. Riannechilly

Riannechilly Actief lid

15 dec 2008
    135
    0
    0
    Woonbegeleidster
    Dordrecht
    Hey meiden
    Ik herken het gevoel van dat je het idee hebt dat je al bevallen bent...
    Ik heb het vooral snachts dan ga ik plassen en dan denk ik dat mijn buik weg is :S, tot ik het licht aanzet en dan weer die megabuik zie, dan denk ik ow nee ze is nog niet geboren hahaa :) Ook ik ben het een beetje zat aan het raken, maar nog even volhouden maar...Er zit niks anders op! Kijk wel erg uit naar de bezoekjes aan de vlos!
    Liefs Rianne

Deel Deze Pagina