Ik ben al meerdere topics tegengekomen, maar de meeste zijn al erg lang lopend. Ik hoop een topic te kunnen starten waar nieuwe mensen aan willen deelnemen als motivatie om de laatste kilootjes kwijt te raken. Dit door middel van gezonder eten en eventueel wat sport (thuis of buiten).. Ik ben zelf al slank, maar woog voor mijn zwangerschap toch zo'n 7 kilo minder waardoor ik nog steeds mijn eigen kleding niet aankan. Gezonder eten wil niet echt lukken, nou ja gezond wel maar eet gewoon nog veel te veel en de motivatie om wat aan sport te gaan doen is ook mijlenver te zoeken. Hoop dus op een beetje support hier en op mensen die ook wat support kunnen gebruiken!!
Hallo! Ik ben ook bezig om de laatste kilo's weg te krijgen! Ik weeg nu 64.3 kilo en ik wil graag naar de 58 Heb me ingeschreven bij health city maar ben tot nu toe nog maar 1x geweest.. Ik probeer wel op me eten te letten en ik kijk vaak op www.wijvallenaf.nl bji het weight watchers dieet. Ook heb ik een callorieteller app op me telefoon die is ook super handig Hoeveel kilo wil jij nog kwijt? Groetjes
Halle Minaa, Leuk dat je reageert! Jij hebt al hetzelfde probleem met de sportschool als ik haha.. Mijn abonnement liep al van voor de zwangerschap, maar heb hem nu af laten lopen mede ivm komende verhuizing. Zelf zou ik graag tot een nieuw abonnement weer starten met hardlopen en wat oefeningen thuis. Maar dit is alleen nog maar bij voornemen gebleven.. Ik weeg nu 62, en wil ook graag naar 58. Liefst nog iets minder, ik woog 55. Maar vind dat al mooi genoeg na een zwangerschap.. Ow ja die app wil ik ook nog ja, ga ik zo meteen naar kijken! Hoeveel was je aangekomen tijdens je zwangerschap? Zie dat je zo'n maandje eerder bevallen bent, leuk.. Ikzelf ben op zijn minst 30 kilo aangekomen, na de 30 niet meer op de weegschaal gestaan..
Hoi! Oo oke en wat voor oefeningen wil je thuis gaan doen? hardlopen buiten vind ik verschrikkelijk dus dat doe ik zoiezo nooit haha. Ik probeer wel elke dag minstens een uur te wandelen met me dochter! Oefeningen thuis heb ik wel eens gedaan, zumba of dansen Sit upps zijn ook niks voor mij Ja die app is zo leuk! Je kan ook kijken op restaurants, zoals bakker bart, domino's of mc donalds. Daar staat dan een lijst van hun producten en de calorieën erbij. Je kan ook je eigen calorie agenda bijhouden Wat leuk inderdaad, kindjes schelen dus niet veel.. Ik ben ongeveer tussen de 12 en 15 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap. Na de bevalling was ik meteen alweer 10 kilo kwijt.. Maar toen ik stopte met bv zijn de kilo's er meteen weer aangevlogen. Was ongeveer 5 weken geleden nog 69! kilo. Ben met alleen gezond eten tot zover afgevallen. Ik weet niet hoe gezond je eet? Misschien kan je daar ook al veel mee bereiken! Zoveel wil je niet kwijt dus als je net zo ongezond at als ik dan kan je je 4 kilo zonder sporten en gezond te eten ook kwijt