Vanavond breng ik Emma naar bed toe en madam had geen zin om te gaan slapen. Maar ik geef haar een kus en ga de kamer uit. Na een tijdje toch maar even naar boven want ze sliep nog niet. Weer onder de dekens gestopt en strenger gezegd dat ze moet gaan slapen. Krijg ik toch een dikke big smile van haar! en dan moet ik streng proberen te blijven. Dat lukte dus echt niet wat krijg je dan...Emma je moet echt gaan slapen. En het woord slapen zeg ik met een lach hahaha!!! En Emma maar lekker blijven lachen. Ondertussen slaapt ze gelukkig wel, maar wat heb ik dan een zin om haar toch uit bedje te halen en lekker te knuffelen als ze zo zit te lachen...
dat heb ik nu al en hij is pas 5 mnd hahaha vandaag ook stiekum nog even een dikke knuffel gegeven en vlug weer terug gelegd.
hihi dat had ik vanavond en dan is hij een behoorlijk stuk jonger dan jouw Emma Kwam boven (meneer hartstikke moe, oogjes al dicht maar te koppig om te slapen) zeg dat hij moet slapen (geen idee of hij dit al begrijpt maar ja, probeer het toch) en begint hij ineens te lachen.. Tja, moeke ook in een deuk, en hij dus nog meer lol.. Uiteindelijk toch met een serieus gezicht gezegd dat hij moet gaan slapen.. weggelopen en na 5 minuutjes lol hebben in zn bedje is hij in slaap gevallen.. Heerlijk ventje haha.. Laat hem wel altijd liggen maar geef hem dan een extra kus.. Dit kunstje flikt hij de hele week al en moeders trapt er elke keer in
ooohhh, zooo herkenbaar. En nog erger sinds ze ook hun handjes naar je uitsteken met een big smile erbij... Ik ga dan echt even mee knuffelen, want kan het mij schelen, kan het gewoon niet weerstaan
Even heel wat anders, want Zoey gaat dan wel slapen, maar ze zwait nu. Als ik binnenkom na het slapen dan zwaait ze me vrolijk met een big smile tegemoet. Zoooo schattig, ik smelt dan echt
dat is idd erg schatiig lijkt me ook erg moeilijk te weerstaan. gelukkig zwaait Emma nu alleen als we erom vragen haha
dat is inderdaad onweerstaanbaar! ik breek de regels regelmatig door haar toch stiekum even een knuffel te geven, zwak he?
Ik kan het ook niet weerstaan.. Toen niet, en nu nog niet Ach, een extra knuffel, worden ze vast niet minder van
hihihihihi kan ik me helemaal voorstellen hoor! kan me echt niet indenken dat ik de kleine straks nog even lekker tegen me aan wil houden als hij/zij eigenlijk moet slapen... heb al moeite met me dieren met rust te laten, laat staan een baby'tje!
Als je niet te hard knijpt *ziet ff een fijn geperst kind voor zich* Ze zijn ook om plat te knuffelen
o heel herkenbaar. En maar denken consequent blijven... Ze palmen je in waar je bij staat en ze hebben het nog door ook! En ik vind het prachtig. Mijn zoontje tijdens het brood eten: hij pakt een stukje brood, krijgt een ondeugende blik, gaat lachen, gooit zijn stukje brood op de grond en gaat ernaar zwaaien en zegt da da (dag dag). Nou ik kan mijn lachen dan maar moeilijk inhouden.
Hahaha, herkenbaar! Als Zoë moet slapen, maar ligt te jengelen/huilen, ga ik naar boven. Zodra ze me ziet gaat heel snel met haar armpjes wapperen en geeft ze me een grote lach.... *smelt* Probeer dan maar consequent en serieus te blijven! Zelfs een keer gehad: ze dreef mij echt tot wanhoop en ik liep met haar door de kamer. Ik was zo moe dat ikzelf liep te huilen. Luid snikkend liep ik met haar rond, ze keek mij aan met grote ogen en begon bij elke snik van mij heel hard te schaterlachen! Ja, toen kon ik wel weer lachen door mijn tranen heen! Tutje!!
Haha heerlijk hé! Mijn dochter zegt sinds een paar dagen mama en dan alleen als ze opgetild wil worden. Leg ik haar in bed, gaat ze staan, dus ik zeg 'ga maar lekker slapen!' en loop weg. Hoor ik 'mamaaa'. *smelt* Weer terug, even knuffelen. Lekker consequent