steken in mn buik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Anouk30, 16 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Hoi guys,

Ik kreeg gisteravond op eens behoorlijke steken in mijn buik, als ik ging liggen voelde ik het niet maar wel als ik stond en liep.
    Vanochtend waren ze gelukkig weg en nu heb ik er af en toe nog eentje.
    Het voelt niet als krampen bij ongi gelukkig, dat had ik vorige x voordat het echt mis ging tegelijk met bloedverlies (dat heb ik nu gelukkig ook niet), maar maak me toch een beetje zorgen, waarschijnlijk omdat het de vorige x misging ben ik nu behoorlijk para.

Iemand hier ervaring mee???

2. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    ik had er ook last van of soms nog wel eens.
    mijn dokter zei dat er bij hoorde.
    heb je ook last van net als ze hard op je blaas druken? ik heb hier soms wel eens last van en ben er dan misselijk van.
    en echt heel vaak naar de w.c om te plassen.

3. Sjees

Sjees Niet meer actief

Hoi,
    Ik weet niet waar je last hebt in je buik, ik had het de afgelopen week erg aan de zijkanten van mijn buik,vooral bij opstaan en lopen, en vanaf vandaag elke keer felle steken vanaf mijn navel zeg maar,kent iemand dit??
    Van die zijkanten van mijn buik had ik aan de vk gevraagd,maar dat hoort erbij,dus niets om je zorgen over te maken gelukkig.

4. feriko

feriko Lid

12 jan 2009
    14
    0
    0
    Arnhem
    Hoi,
    Ik ben nu 11 weken zwanger en eigenlijk sinds gisteren ook last van steken in m'n buik. Het zijn best scherpe steken die gelukkig niet zo lang aanhouden, maar wel regelmatig terugkomen.

Ik heb geen idee wat het is... jullie?

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Het oprekken van de banden van je baarmoeder. De baarmoeder groeit en 'hangt' aan banden die nu uitrekken.
    Kan nog wel erger worden in de loop van de zwangerschap ;)

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    bah heb er nu ook met regelmaat last van... verschrikkelijk haha

7. Bobbie77

Bobbie77 Lid

2 aug 2008
    66
    0
    0
    regio utrecht
    Hoi hoi,

Ik had er vanochtend in ene voor 't eerst last van; een paar enorme steken rechts onderin mijn buik.
    Nu lees ik dat het te maken zou kunnen hebben met het oprekken van banden maar ik ben pas 5 weken en 6 dagen zwanger, dan is alles nog zo klein dat kan dan toch nog niks met oprekken te maken hebben :(

Ik ben eigenlijk best geschrokken maar ik probeer mezelf voor te houden dat de meeste zwangerschappen gewoon goed gaan.

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hoe gaat het nu met je Anouk?

9. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Als de vk zegt dat het erbij hoort zou ik me geen zorgen maken het is natuurlijk wel vervelend en je wilt graag weten wat het is, ik heb het ook gehad dus zal het idd wel erbij horen.

10. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    Ik heb sinds een dag of 2 ook steken. Hiervoor waren het meer krampjes, alsof ik ongesteld moest worden zeg maar.
    De steekjes die ik nu heb zitten meer aan de zijkant, richting mijn zij. Ik ga er ook gewoon vanuit dat dit van het rekken is.

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik herinner het me nog wel dat ik in die periode ook ontzettende rek- en groeipijn had. Heel vervelend!

Deel Deze Pagina