Heb je deze twee boeken allebei nodig als je dit interessant vindt? Of een van beide, en welke vonden jullie dan beter/leuker? (Ik weet dat oei ik groei ook deels verouderd is, ik hoef niet te horen waarom je deze boeken niets vindt )
Ik heb alleen oei ik groei gebruikt / gelezen Heb het werkboek niet gemist (volgens mij zet je daar de vorderingen van je kindje in....)
En alleen het werkboek kopen? Lekker veel ruimte om eigen waarnemingen te noteren? Of mis je dan de theorie zeg maar?
aan het werkboek heb je geen drol zonder het boek Ik had het werkboek gekregen maar had geen zin om het boek aan te schaffen. Werkboek heeft werkloos in de kast gelegen. Heb het verkocht via bol.com
Ik heb ook alleen het oei ik groei boek, werkboek vind ik niet nodig. In het gewone boek kun je ook dingen zetten.
Okee duidelijk dames , alleen het werkboek kopen is dus onzin. Fijn zo'n forum! In het boek zelf, staan daar ook activiteiten die je op dat moment met je kindje kan doen, zoals volgens mij in het werkboek? en is er voldoende ruimte om bijv elke week iets op te schrijven?
Hoi! Er staan wel spelletjes en activiteiten in die je met je kindje kunt doen, alleen ik weet niet of dat net zo uitgebreid is als in het werkboek, die heb ik nl. nooit gehad. Er is wel wát ruimte om iets in op te schrijven, maar zeker niet elke week (of je moet heeeel weinig schrijven!). Er is per sprongetje ong. een halve bladzijde, geloof ik, en de ruimte voor 1 foto. Of je dat genoeg vindt is natuurlijk aan jezelf
Ik heb geen van beide, vind het sowieso vrij veel herhaling (ook in het boek). Wat ik wel super vind/vond is de sprongenwekker op Oei, ik groei! Groeit mee met jou en je baby Daar geef je de geboortedatum en uitgerekende datum van je kindje door en dan krijg je een mailtje als er een sprongetje aankomt. En ook kort wat die sprong inhoudt..
Hee leuke tip, thx! Hoe weet je nou dat het veel herhaling is, heb je het dus wel eens ingekeken? zowel lees- als werkboek? Niemand dus die het werkboek - naast het leesboek - wel de moeite vond?