Wij willen begin 2012 een andere auto kopen (2ehands) en zitten de te denken aan een stationwagen.Dit omdat we altijd het onderstel van de MC kinderwagen erin hebben(4 wiel off the road, handig voor het vele wandelen op ruig terrein) en we binnenkort voor een 2e kindje willen gaan. Dan passen de spullen die we nu op de achterbank hebben er niet meer en hebben we echt een ruimere achterbak nodig. We hebben nu een ford fusion maar te weinig ruimte. We denken nu aan een station auto. Maar welke? we willen graag 1 met veel beenruimte voor en achter, niet te laag plafond. Denk dat het dat is voor zover. We horen graag positieve en negatieve ervaringen over de verschillende merken en uitvoeringen!
wij hebben een kia rio. we zijn er erg tevreden over. mijn vast frame rolstoel en kinderwagen passen in de kofferbak. nu er een 2e kindje komt zal er een dubbele kinderwagen komen maar ook die past er met gemak in.
Wij hebben sinds een jaartje een ford focus en zijn daar tot nu toe erg tevreden over. Erg veel ruimte in de kofferbak. Een avensis wagon is ook groot, maar daar hangt wel vaak weer een iets ander prijskaartje aan.
Wij hebben zojuist een nieuwe auto gekocht. We krijgen hem morgen. We hebben erg getwijfeld tussen de Peugeot 307 SW en tussen de Dacia Logan MCV . Uiteindelijk gekozen voor de laatste. Meer auto, voor minder geld. Maar veel minder snufjes etc dan de peugeot. De Dacia is als het ware een B-merk. M'n man vind de auto nog steeds niet mooi - ook al is hij wel akkoord gegaan hihi - maar de ruimte is super . Als je wat meer te besteden hebt, kun je ook nog kiezen voor 7 zitter hiervan en wij hebben de simpelste versie, maar je kan natuurlijk ook de versie kiezen met de extra's.
Wij hebben een ford mondeo station, lekker flink wat beenruimte en kofferbakruimte en rijd erg lekker!
Ford focus station... Wil geen andere meer, nou eigenlijk de Nissan quasqui maar die is niet te betalen voor ons
Renault Laguna Station, familiale uitvoering (7 persoons) Ik vind het een heerlijke auto. Mijn man is ruim 2 meter en kan daar ook goed in zitten. De achterbank heeft de ruimte en in het kofferdeel hebben wij nog een extra bankje, maar die kan eruit. In de gewone Laguna station heb je dat bankje natuurlijk niet .
Hier een Skoda Fabia combi. Mijn duo-wagen past er makkelijk in en we zijn vorige week op vakantie geweest, nou geen probleem. Alles kon makkelijk mee!!!
Wij hebben een renault megane nieuw sinds vorig jaar. Wij zijn vooral gevallen voor de prijs/kwaliteit. Je hebt veel voor 'weinig' geld. We zijn er zeer tevreden over. Een grote koffer die echt wel super is.
Meer auto voor weinig geld gaat niet altijd op he... Denk ook aan bepaalde merken/types die niet altijd even goed bekend staan wat betreft storingen e.d. Dan betaal je uiteindelijk toch meer! Wij hebben al voor de 2e keer een Ford Focus Station. Superauto! Lekkere ruime auto maar ook niet lomp groot. Mooie kleine draaicirkel dus ook handig bij inparkeren, etc. Verder tot nu toe nog geen enkel probleem gehad, ook niet bij onze vorige auto. Alleen nog maar het reguliere onderhoud gehad. Misschien mazzel, maar wel erg fijn!
Ik zou niet voor een Renault laguna station gaan, die staat bekend om zn problemen. Wij hebben er een gehad en echt 1 bak ellende. Collega van mn man net zo. We hebben nu een VW Golf, geen station dus niet mega veel ruimte. Maar verrassend genoeg toch wel goed voor ons 4-tjes zelfs voor vakantie. Maar niet handig als je nog een grote kinderwagen mee moet nemen.
je hebt veel ruimte in een vw passat station (hadden wij ook even tijdenlijk) Hadden een mercedes, maar met onze 3e kleine ruimte gebrek, dus die hebben we verkocht, en toen even tijdenlijk een passat aangeschaft, veel ruimte, maar weinig luxe. Nu van de week de uiteindelijk auto opgehaald een Audi a6 station. is wat duurder maar ook weer veel ruimte. Maar voor een wat kleiner budget zou ik zeker een vw passat aanraden(let wel op de schakelbak daar staan ze om bekend dat ze niet echt geweldig zijn)
Hier een Suzuki Baleno met G3 installatie . Goedkoop in de belasting, goedkoop in de brandstof en goedkoop in de verzekering. Helaas afgelopen week wel voor 2000,- laten repareren...