hey meiden. vermits ik normaal zal bevallen in juni(lekker warm weer hopelijk) en wij geen auto hebben. zijn wij van plan om ons beide een nieuwe fiets aan te schaffen. nu willen we graag zo'n "koets" voor achteraan de fiets te bevestigen, zodat we overal naar toe kunnen met de spruit. nu is mijn vraag vanaf wanneer kan deze spruit erin? zijn er speciale karrekes waar je een maxi cosi kunt in bevestigen ofzo? dit lijkt voor ons heel handig omdat onze ouders en kleine 2kilometer van ons wonen. en we afwisselend de klein gaan afzetten elke week bij de andere grootouders groetjes
Je hebt voor de meeste fietskarren van die babyschelpen waar de maxi cosi in kan! Ik zou ff goed kijken en informeren als ik jou was.
ik dacht dat ze er vanaf 3/4 maanden in mochten maar het was zeker niet aan te raden omdat ze nog niet zichzelf tegen de schokken kunnen beschermen en dat is weer erg slecht voor de ontwikkeling.informeer bij een consultateibureau..
Wij hebben er ook net een aangeschaft (via marktplaats) en hier kan de maxicosie in worden vast gezet dus kan je kleintje er al eigenlijk gelijk in. Die dingen zijn nieuw loei duur dus vandaar hebben wij hem van marktplaats... Succes..
Onze fietskar heeft flinke luchtbandjes dus het schokken valt al iets mee en ze gaat er pas met ruim 3 mnd in, dus ik hoop dat het schokken voor haar mee valt... Maar het is zeker iets om bij stil te staan en rekening mee te houden.. Helaas moeten we wel, lopen wordt echt te ver en gaat te veel tijd in zitten...
youame zat met 4 weken in de fiets kar als je dar een 4punts gordel heeft mag de maxicosi erin ze zitten zo goed vast dat het schokken wel meevalt en de banden natuurlijk genoeg lucht erin hebt gr marline
Ik vind ze ook altijd een beetje eng, maar goed als er geen andere optie is.. laat je goed informeren en ik persoonlijk zou er zeker mee wachten tot ze een maand of 3 a 4 zijn, succes ermee.
Een fietskar is ideaal en veilig wanneer je hem verstandig gebruikt. Ik heb Eefje vanaf 2 maanden in de fietskar in de maxi-cosi. Ik heb de mc met spanbanden aan de voorkant vast en de achterkant met de gordeltjes van de zitjes door het hengsel en dan strak aantrekken. Het zit dan echt stevig vast. Je heb ook karretjes waar een gordel speciaal voor een mc in zit. Ook kun je een babyschaal met verkleiner gebruiken, maar ik denk dat een mc eerst beter is om de schokken op te vangen. Wij hebben onze fietskar, een Montare Totty Rider met kunststof kuip, ook van marktplaats en daar betaalden we maar 80 euro voor en hij ziet er super uit en is technisch ook helemaal in orde. Nieuw zijn die dingen zo'n 300 euro. Je moet wel goed weten waar je op moet letten als je voor een 2e-hands gaat.
je hebt ook iets zodat je de maxi cosi op je bagage drager kan klikken.. ik zou zelf ook niet snel zo'n kleine baby op de fiets meenemen.. ben zelf ook in juni bevallen, maar voor ons is dat geen optie. Als ik zelf mocht kiezen had ik hem liever bij mij op de fiets dan in een wagen erachteraan, dat lijkt me dus niets..
Ik vind het juist eng bij me op de fiets, stel dat je fiets omvalt dan ligt je kind ook op straat, die kar kan niet omvallen, ze zitten beschermd van weer en wind en hij is zo groot dat ze hem echt wel zien hoor.. er zit ook nog een vlag op.. Maar dit heb ik mezelf ook deels aangepraat hoor maar ik geloof er wel in anders durf ik haar zo niet meer mee te nemen
Vanaf welke leeftijd kunne de kleintje mee op de fiets en hoe goed moeten ze zelfstandig kunnen zitten want nicky kan al wel zitten maar valt ook nog wel eens om hij is nu bijna 8 maanden
ik heb zo'n standaard voor achter op de fiets waar dus de maxi cosi in kan. het schokken vind ik wel mee vallen het hobbelt natuurlijk wel maar door het frame wiegt ie eigenlijk meer ik voe harder de hobbels als het kind. hij vind het geweldig ligt heerlijk te pitten en als je toch erg hobbelt en bobbeld kan je niet slapen toch lijkt me. en ja als je fiets om vals ligt ie om maar daar ga je niet van uit dit kan ook gebeuren als je een normaal kinderzitje op je fiets hebt natuurlijk. persoonlijk vind ik een kar niks omdat de auto's dit niet gewend zijn dat er nog wat achter de fiest aan komt zetten. maar dat is persoonlijk natuurlijk. veel suc6 en fiest plezier.
hey meiden. ja ik heb het ook gezien zo'n maxicosi drager voor op het achterrek. maar daar zijn ze natuurlijk beschermt tegen weer en wind... in een kar kunnen ze ten 1ste wel een tijdje in. zelfs met 2kids is het goed weer doe je het open en laat je de muggennet toe er is nog plaats achteraan om je spullen weg te stoppen. had ook eerst ni zo'n goed oog op zo'n kar maar men vriend heeft mij toch kunnen overtuigen. dus zijn wij nu op zoek naar een kar waar je de maxi cosi veilig in kunt vastzetten is blijkbaar wel kostelijk maar ja wel goedkoper dan de auto en handiger dan telkens op en af de bus/tram met de buggy groetjes
wij hebben een fietskar met een babyschaal. ze is er vanaf een maand of 3 4 ingegaan. ideaal. beschermd tegen weer en wind, goed beschermd tegen schokken door de schaal en de fietsbanden en je bent mobiel. een maxicosi paste er bij ons ook niet in. liefs en heel veel succes
ik vind het een beetje eng zo achter je fiets, en op je bagagedrager helemaal. ik zou gaan voor zo`n kar voor je fiets, dan heb je zicht op wat er gebeurd, en naar mijn idee heb je ook eerder door of het andere verkeer je goed ziet.