Ik heb ook geen idee, maar lijkt me wel leuk. (Ik heb vast iets gemist hoor, maar woon je weer in Nederland Larissa?) Grtjs, Aleida
@Aleida, ja! We hebben een prachtige tijd gehad maar ik wilde graag weer studeren en het was niet makkelijk op de familie op zo'n afstand te hebben. Helaas, helaas is terugkeren ook niet makkelijk. Financieel gezien hebben we aan dit mooie avontuur een flinke investering geleverd en een woning vinden is geen sinecure. @iedereen, dan moesten we dat maar organiseren toch Ik heb jammer genoeg geen plek om dat te doen maar er is ongetwijfeld iemand met een grote achtertuin of een goed idee!
We kunnen in een park ergens doen? Of we gaan naar een leuke kinderboerderij achtig iets? Ik woon in het midden van het land, dus voor mij maakt t niet uit... Weet wel een paar leuke plekjes! Misschien wel handig om het ff via de mail of prive berichten te regelen ?!
Is dit dan puur voor de meiden met kids, of ook met man erbij? Ik heb namelijk geen rijbewijs. Wel een hele grote achtertuin.
Het lijkt me best leuk! Misschien is in het midden van het land dan het makkelijkst, ik woon in het westen. Groetjes marja
@ Larissa: Ik kan het me goed voorstellen dat je je fam mist e.d. Mooie belevenis. Jammer van de financiële gevolgen. Hopelijk gaat het snel lukken met een nieuw huis! @ allemaal: Ergens in het midden v/h land lijkt mij ook het meest makkelijk. Met man en kids lijkt me leuk. Via datumprikker.nl kan je makkelijk met een groep een datum prikken.
Hebben jullie anders facebook? Met facebook kan je ook een prive-pagina opstarten waarin je dingen kunt plannen. Ik woon in het midden van het land dus dat zou goed uitkomen.
Babystew: ik heb je ook een vriendschapsverzoek gestuurd. Jullie kunnen mij ook toevoegen (Larissa van Elk)
Ik heb soefdeboef nu ook herkend volgens mij, en LaraVelk. Ik heb nog 1 verzoek van iemand die ik niet kan plaatsen, wie meldt zich?