Hallo meiden. Ik heb bij mijn zoon de Dr Brown gebruikt en heb nu ook nog 1 startersset daarvan liggen ( smalle variant) Maar welke vinden jullie fijner of welke hebben jullie gekocht? Ben benieuwd?
Voor ons zoontje hadden we ook de smalle fles en speen. We hebben voor de smalle fles gekozen omdat we deze prettiger in de hand vonden liggen. Gelukkig dronk zoonlief er goed uit. Nu met de tweede onderweg gaan we weer voor dezelfde fles.
Hier ook de smalle variant genomen Brede flessen moest zoontje niet en ga er van uit dat zusje ook die voorkeur heeft .. Zeker weten doe ik dat niet
Breed, zoon wilde geen smalle speen. Bij de 2e weer de brede aangeboden, de smalle niet gepobeerd. Hangt ook van je kind af of deze een vookeur heeft
Wij hebben de brede en dat vindt ik prettiger. Ligt beter in de hand. De smalle wil onze man ook niet maar dat komt denk ik uit gewoonte.
Ik heb dus de startersset van de smalle ( mijn ouders hebben nog 2 smalle kleine en grote van bij mijn zoon) En ik heb 2 roze brede flessen
We zijn begonnen met Avent met brede speen, door de enorme krampjes overgestapt op Dr. Brown fles met brede speen omdat hij dat gewend was van Avent. Wij hebben de brede fles gekocht met brede speen, dit ging prima, niets anders geprobeerd.