Ik ben nog maar pas zwanger en ik groei nu al aan alle kanten, terwijl ik niet voor twee eet... mijn borsten zijn echt huge! wat manlief helemaal niet erg vind... Maar ook mijn buik! het zullen wel mijn darmen zijn, maar ik kan mijn buik echt niet inhouden, je ziet gewoon iets.. nu zal een ander denken dat ik gewoon wat ben aangekomen, maar goed, toch apart... ik hoorde her en der wel eens dat je het bij een tweede zwangerschap ook eerder kan zien... wie heeft dit ook? en hoe staan jullie er verder in? tijden je zwangerschap groei je! ik weet nog dat ik van mijn eerste 95 kilo was! terwijl ik begon bij 68 ofzo... jajajaj, het is er allemaal weer af hoor... alhoewel ik denk dat het er deze keer weer aan komt... eten jullie lekker door wanneer je trek hebt? of beperk je alles? geniet je van het zwanger zijn? of let je juist op je gewicht?
Ik moest trouwens wel lachen om je topictitel Moet zeggen dat het bij mijn tweede inderdaad ook sneller ging, niet zozeer qua kilo's hoor. Maar mn borsten puilden ook al heel snel uit mn gewone bh's... dus al vlug de meegroeibeha's uit de kast gevist En met 5 weken kon ik mn normale paardrijbroek al niet eens meer aankrijgen.... naja... de rits en knoop gingen niet meer dicht Moet wel zeggen dat ik mn buik aardig lang verborgen heb kunnen houden, zelfs met 20 weken waren er mensen die het niet in de gaten hadden... Ja idd: "zooo, ben je wat aangekomen?" Toen was t trouwens al wel bekend hoor... maar ja niet iedereen is direct op de hoogte hè. Qua eten: in eerste instantie heb ik lekker alles gegeten wat ik wilde hebben... helaas werd er met 28 weken zwangerschapsdiabetes geconstateerd en moest ik op dieet (qua inname van suikers en snelwerkende koolhydraten) Ik lette verder niet op mn gewicht. Gelukkig hoefde dat ook eigenlijk niet. Weeg normaal zo 73-75 kilo en kwam in de zwangerschappen respectievelijk 14 en 10 kilo aan. Ja ik genoot echt wel van het zwanger zijn. Maar ik had buiten maagzuur eigenlijk geen kwalen/klachten. Ik denk dat dat ook altijd wel veel scheelt. Enne.... gefeliciteerd!!!!
Ik ben zwanger van onze eerste, maar ik merkte in de eerste weken dat mn borsten echt huge werden! En ik heb al niet echt van die kleine borsten, maar mn man vond dit HE-LE-MAAL niet erg, die is er erg blij mee En ik merkte inderdaad dat mijn buik ook opgezetter was, maar dit waren echt mijn darmen. Met 15 a 16 weken werd het een bolletje en werden mn eigen broeken krapper. Mbt het eten... Ik eet gewoon waar ik zin in heb, dat kilootje extra zien mensen toch niet 's Avonds lekker ongenegeerd met een zak chips op de bank en daarna een dikke chocolade reep naar binnen werken HEERLIJK! Inmiddels ben ik 35 weken zwanger en zo'n 11 kilo aangekomen, maar ik hoop natuurlijk wel, dat ik na de bevalling wel wat kilootjes kwijt mag raken! En anders is het natuurlijk een kei goed excuus om lekker te gaan shoppen voor nieuwe outfits
Me to, groei mijn bh uit, geukkig weet men in mijn omgeving dat ik een darm probleem heb, vorig jaar aan geopereerd en dat toen al wat extra wijde kleding gekocht. Dacht t vandaag aan te doen ter camouflage, helaas, borsten te groot. Krijg geen lucht als ik t aanheb..... Dan maar n simpel jurkje met legging aan, alles beter dan te strak, dat zit niet.
ten eerste: Gefeliciteerd!! mijn borsten groeide ook al heel snel heb met 8weekjes al een nieuwe bh gekocht in een maatje groter heb vanaf 6weken al een positiebroek aan omdat mijn normale broeken al irriteerde op mijn buik maar dat waren vooral mijn darmen nu begint mijn baarmoeder zelf ook groter te worden en zie ik hem al iets uitsteken oooohw ja ik ben nog niet aangekomen maar juist afgevallen door misselijkheid en overgeven enz begon op 78,5 en weeg nu 75
hahah wat een leuke verhalen!! heerlijk op de bank met een zak chips en daarna nog ff een reep chocolade!! ik voel mij daar helaas niet fit genoeg voor =) maar wie weet straks wel weer, maar ik heb wel steeds meer trek hoor, =) ik heb zelf ook al zoiets van, die kilos sport ik er wel weer een keer af hoor! nu ben ik zwanger en dat gaat voor!