oei oei wat een wind

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Het waait nu ook in utrecht!

2. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Hier in flevoland gaat het aardig te keer! Ik woon op een bouwterrein ( nieuwbouwhuis) dus de wind heeft hier vrij spel..haha

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hier spookt het behoorlijk.
    Was vroeg klaar, maar moet zo weer op pad, heb een cursus tot vanavond half 9. hoop dat het vanavond niet zo spookt.
    Op school (bleiswijk) kon een leerling de buitendeur niet houden en pats.. knalde er zo een raam uit.. dubbel glas :confused:

4. munt

munt Actief lid

11 dec 2005
    290
    0
    0
    friesland
    hier in friesland(harlingen)waait het wel aardig hard :(

5. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Hier in Zeeland wordt het steeds heftiger het gebouw piept en kraakt hier helemaal door de wind.

6. lima

lima Actief lid

10 jan 2007
    173
    0
    0
    Hier in omgeving Leeuwarden waait het keihard. Moet zo nog naar buiten... brrr. Eigenlijk op de fiets, maar geloof dat ik de bus maar neem, anders kom ik niet vooruit ben ik bang :(

7. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hier in Noord-Limburg waait het ook heel erg hard en soms ook een flinke regenbui. Moest eigenlijk nog boodschappen doen (te voet want man heeft de auto mee) maar ik bel wel of hij het wil halen.... om met Koen nu naar buiten te gaan met dit weer zie ik niet zo zitten. Hij is al verkouden... :(

8. Niet meer actief

Hier in Arnhem waait t ook behoorlijk hard...niet leuk meer, maar goed..was toch al nie van plan naar buiten te gaan (dochter en ik zijn beide ziek)

9. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    Het is nu 14.27 uur en af en toe komt er een flinke wintvlaag door onze achtertuin heen.
    Moet zo de kids van school halen brrrrrrrrrrrrrrr.
    Maar ben niet bang zal niet zo gauw weg waaien hahahaha ;)

Liefs Lover

10. anja1969

anja1969 Actief lid

29 okt 2006
    317
    0
    0
    Lisse
    Het gaat hier nu wel erg tekeer. Nu ligt Lisse vrij aan de kust, dus dat zal wel schelen.

Anja

11. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik woon niet ver van de NLse grens af en hier is het verschrikkelijk!

Gelukkig hoef ik niet persé naar buiten vandaag,maar m'n keukenraam sluit niet goed dus m'n deuren klapperen als gek! :(

12. Niet meer actief

Het is nu echt bar en boos...mn tuinstoelen vliegen door de tuin en mn coniferen houden het nog net...
    Bij mn schoonouders ( ook hier in de buurt ) is een dikke kastanjeboom omgewaaid :confused:
    Gelukkig op een open grasveld!....

Ben blij als mn kind uit school thuis is!

13. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Pfff, wat n weer, ben blij dat ik er niet uit hoef vandaag!

14. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Onze schutting ligt nu omver!

15. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik ben weggeweest en vond het allemaal toch meevallen!
    Hier in het zuid-westen zou het heel erg zijn...tja tuurlijk m'n haar zat coupe ravage, maar handjes goed aan het stuur gehouden van m'n stevige bolide en het is goed gegaan gelukkig!
    Ben wel blij dat ik nu lekker thuis ben, want het regent nu aan 1 stuk door (bah bah) met daarbij die harde storm ...nee echt binnenblijf weer!

Ben benieuwd wat de namiddag/avond gaat brengen.

16. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hier ook flink veel wind en af en toe van die harde windstoten!en regen natuurlijk.
    Kheb een pup van 8,5 week die is met geen stok naar buiten te krijgen!

Liefs Claudia

17. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik zit rustig achter mijn PC, hoor ik me net een KEIHARDE knal en vervolgens glasgerinkel bij mijn voordeur.
    ik schrok me rot en ben gaan kijken.
    wat denk je........
    is mijn plastic tafel de lucht ingegooid tegen mijn buitenlamp aan die twee meter hoog hangt, helemaal aan diggelen en de tafel lag 10 meter verderop. het spookt hier in de polder gewoon :confused:

18. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    hier nu ook veel harder!
    Alles waait omver

19. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hier aan de kust van Noord Holland waaide het rond de middag verschrikkelijk. Daarna een mega regenbui gehad en nu lijkt de wind wat minder te worden. Maarja na windkracht 10 lijkt windkracht 7 ineens veel minder ;)

Laten we hopen dat het snel minder wordt, want ik vrees voor de boom in mijn achtertuin! :confused:

20. Niet meer actief

ik vind het hier meevallen in de buurt van zaltbommel

gelukkig ;)

Deel Deze Pagina