Nou, het kan niet op, hoor... Vorig jaar heeft mijn schoonvader een fikse hersenbloeding gehad, in nov. weer eentje, waaraan hij uiteindelijk is overleden. Al met al dus een klote-tijd gehad en de feestdagen waren ook maar zo-zo natuurlijk. Dus we dachten dat we 2007 met frisse moed konden gaan beginnen. We hadden nog een huwelijksreis in te halen, en die zouden we deze week gaan boeken; lekker naar de Canarische Eilanden. Ja, daaaaaaaaaaag, vergeet het maar, want ze moeten ons wel weer hebben... Vanmorgen is mijn vader opgenomen in het ziekenhuis en hij ligt nu aan de hartbewaking. Het kan weer niet op voor ons Ik dacht dat we het wel effe gehad hadden. Ben op het moment gewoon effe een beetje boel teleurgesteld in "het leven", boos op wat mensen God noemen... Bidden doe ik voorlopig maar niet meer, want dat haalt toch geen zak uit! Sorry hoor, moest gewoon effe zaniken; ik zit bijna aan mijn maximum...
He gatsie, wat een rot nieuws! Kan me goed indenken dat je er even helemaal doorheen zit meid! Heel veel sterkte!
waarom sorry is toch wel normaal dat je het kwijt moet het zit je ook allemaal echt niet mee. heel veel sterkte van ons
he Kabouter Klus, het zit je idd wel flink tegen ja. Ik wens je heel veel sterkte toe en ik hoop dat je vader snel van de hartbewaking af mag. En dat je alsnog je huwelijksreis kan gaan boeken! Sterkte, Manou
Och meis, ik kan me indenken dat je er helemaal doorheen zit als je tegenslag op tegenslag te verwerken krijgt... Heel veel sterkte en een dikke knuf!
Heel veel sterkte meid, en ik hoop dat je vader snel weer beter is en dan weer naar huis mag. Jullie jaar is zeker niet goed begonnen.
jeetje wat kl*te meid! weten ze ook wat je vader heeft? mijn schoonmoeder is vorige week ook opgenomen in het ziekenhuis op de hartbewaking en uiteindelijk na vele onderzoeken en testen bleek dat ze een maagzweer heeft hoop dat het bij je vader ook meevalt! ennuh wat je zei over god...tis toch ene grote puinhoop in de wereld dus daar kan ie blijkbaar ook niet voor zorgen. dus schelden
Nou meid, wat een leed allemaal. IK wil je heel veel sterkte wensen. en vooral veel beterschap voor je vader. Liefs Hope
Nou, poehpoeh, het blijkt allemaal nog enigszins mee te vallen... Gisteren heeft mijn vader in het ziekenhuis meteen andere medicijnen gekregen (hij is al hartpatiënt), en 's middags tijdens het bezoek-uur gaf hij al aan dat íe geen pijn meer had. En vanmiddag belde mijn ma om te zeggen dat hij alweer thuis was! Hij zal nog wel een beetje onder controle blijven i.v.m. zijn angina pectoris (pijn op de borst) en de trombose-dienst komt 'm regelmatig prikken, maar het zag er verder goed uit. Wij ook weer blij natuurlijk... klust toch een stuk lekkerder, hihi... Ow ja, en jullie natuurlijk allemaal bedankt voor alle lieve woorden, wensen etc.! Toppie!