Huilen bij de avondfles

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door aletta, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aletta

aletta Lid

2 mei 2007
    42
    0
    0
    Mijn kleine meid huilt s, avonds bij de laatste fles om 22.30 uur. Ik krijg haar niet stil bij het drinken. Nu vermoed ik dat ze tandjes krijgt.
    Kan dat er mee te maken hebben? En hebben baby,s s,avonds er meer last van dan overdag?

Groetjes Aletta

2. odet

odet Niet meer actief

de mijne huild ook wel eens tijdens de fles, maar dan is ie echt moe.

3. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Hoe laat krijgt ze daarvoor de fles? Ik had op een gegeven moment ook dat Noortje ging huilen als ik haar rond 22 uur de fles ging geven. Ik denk dat ze dan al te vast slaapt. Ik ben die tijd gaat vervroegen.. steeds vroeger en nu krijgt ze om 08.30 uur al de laatste fles. Ik zorg dat ik de fles klaar heb staan. Dan is het hup.. Noortje uit bed, meteen op schoot en de fles in de mond. Ze heeft dan ogen nog gesloten en haar mondje gaat automatisch open. Ze weet dat ze dan de fles krijgt.. Om 20.30 uur slaapt ze nog niet zo vast, dus minder vervelend voor haar. Daarna slaapt ze gewoon de hele nacht door. Dit doe ik al sinds dat ze 5 maanden oud is.

4. randi

randi Niet meer actief

ik heb dit ook voor bij één van de twee en onder flesvoeding een topic gezet ( nuja verplaatst naar daar ;) ) enneuh blijkbaar gebeurdt dit wel vaker rond die leeftijd en gaat het ook vanzelf weer over dus zou het gewoon nog effe aanzien.

5. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ik heb wel eens gehoord dat je ze binnen 3 uur nog probleemloos wakker kan maken, en dat het daarna moeilijker word ze weer in slaap te krijgen. dus als ze om 7 uur naar bed gaat, voor 10 uur de laaatste fles. en wat tandjes betreft, ja als ze in bed liggen hebben ze minder afleiding, dus merken ze er meer van, en doordat ze plat liggen komt er druk op de oortjes en de kaakjes, dat kun je oplossen door het hoofdeind/matrasje wat op te hogen (hier een opgerolde badhandoek onder de matras aan de voorkant, ging super, ook bij verkoudheid)

Deel Deze Pagina