hoelang 1ste menstruatie..

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door vlaflip, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

hoelang duurde bij jullie de eerste menstruatie?
    ik heb het idee dat er geen dag voorbij gaat dat ik geen bloed zie;)

hier duurde het tot 2 dagen geleden al 3 weken en nu gewoon alweer..... pff

2. elie5209

elie5209 Actief lid

16 feb 2009
    256
    0
    0
    Bij mij duurde het ongeveer een week en dat was ik al niet gewend...Heb ook het idee dat het veel erger blijft iedere maand....:$

3. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

verschrikkelijk he! op 5 dagen na vloei ik nu gewoon 10 weken!!! weet niet of dat goed is,vandaag denk toch maar even de huisarts bellen

4. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    Ik herken het wel een beetje, ik ben nu al 2 weken aan het vloeien... Ik ben gewoon spontaan ongesteld geworden en ben toen ook meteen weer met de pil begonnen. Ik dacht dat het misschien met die pil te maken had....
    Als ik jou was zou ik toch even contact opnemen met je huisarts, ben je nog echt ongesteld of is het meer bruine/rode afscheiding want van dat laatste heb ik last van.

5. Skye

Skye Niet meer actief

Ik ben binnen 2 weken na de bevalling weer begonnen met de pil, dus ik ben niet normaal ongetseld geweest na de bevalling. Alleen de onttrekkingsbloeding gehad en die was niet anders dan normaal!!!

6. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    1.5 week, terwijl het normaal 3 dagen was.

7. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Ben na 16 weken weer ongie geworden. Het duurde 5 dagen maar was wel heel heftig. Ik was erg duizelig van al het bloedverlies.

8. KleinWondertje

KleinWondertje Niet meer actief

Hier was ik dus naar op zoek want twijfelde ook al of ik de dokter zou bellen. Ben het precies 1 maart weer geworden dus nu al 12 dagen. Het is niet vreselijk veel, maar wel steeds helder rood. Vind het maar vreemd dat het zolang duurt..:(

Deel Deze Pagina