Hey dames! Ik ben morgen 37 weken.. En wil heel graag de weeen opwekken.. (ik zal wel heel veel berichtjes krijgen van mensen die het opwekken van weeen belachelijk vinden) Ik heb bekkeninstabiliteit, heb ontzettend veel pijn. Kan amper nog wat doen! Dus ik ben het eigenlijk wel een beetje zat die pijn. Ik ben 3 januari uitgerekend. Maar ik denk zelf dat ze zich eerder aanmeld op de wereld, tussen kerst en oud&nieuw denken de meesten. Het is me eerste kindje. Heb vanmiddag "frambozen bladthee" gekocht bij "de Tuinen".. Ik wil heel graag dat ze voor de feestdagen geboren wordt. Helpt het nou echt die thee, en wat helpt er nog meer tegen weeen opwekken? Ik zou graag van mensen horen die die thee ook hebben gebruikt. Liefs mama jennifer in spe!
ik heb weleens iets gehoord van ananas eten . En veel lopen kan ook werken . Maar ik denk niet dat ze je om deze reden de weeen gaan opwekken alser verder geen aanleiding tot is dus ik denk dat je toch zult moeten afwachten tot hij/zij zich uit zichzelf gaat komen
Ik bedoel dat ik de natuur een beetje help. Daarom heb ik die thee gehaald, zodat ze misschien toch iets eerder geboren gaat worden. Je mag het gebruiken, 4 weken van tevoren.. Maar ik ga er morgen mee beginnen. Je mag die frambozenbladthee 4 a 5x per dag drinken. Dus ben benieuwd.. Idd, het hart van de ananas eten. Sex hebben, heb ik ook gehoord dat dat wilt helpen.. Maar goed, ik denk niet dat mijn vriend erop zit te wachten, om sex te hebben met z'n vriendin die een hele dikke buik heeft. hahaha...
Mijn schoonzus had het laatst over Jasmijnthee. Dat schijn een afstotingseffect te hebben. Maar bij al die middeltjes heb ik t idee dat je er enormveel van moet gebruiken wil het helpen. Kun je je vk niet vragen of ze je kan strippen? Misschien doet ze dit wel al gezien je klachten. Heeft ze bij mij bij 38 weken ook gedaan, helaas heeft t niet geholpen. Maar proberen kan altijd, mits t kindje groot en zwaar genoeg is natuurlijk! Succes! Groetjes Schumi
Ha ha, ik heb ook frambozenblad thee in huis gehaald, maar het nog niet durven drinken... Ik heb bijholteontsteking en hoop dat dat snel overgaat. Dan ga ik ook aan de thee. Ik ben benieuwd of het werkt. Ik zou ook aanraden de verloskundige te vragen. Zij hebben vaak wel tips waar je iets aan kan hebben. Wat rot zeg dat je niks meer kan. Ik hoop dat het snel komt voor je. Succes!
Sex schijnt 't best te helpen, zeker als je zelf ook klaar komt. In sperma zit een stof die de bmm weker maakt en door 't klaar komen trekt je baarmoeder samen wat over kan gaan in weeën. Maar dit gebeurt alleen als het kindje klaar is om geboren te worden. Succes
Dames! Bedankt voor jullie berichtjes! Ik ben nu aan de frambozen bladthee gegaan. Ik ben benieuwd vanaf wanneer ik het ga merken.. Ik ga snel even contact opnemen met de vk om te vragen of dat eventueel mogelijk is.. Thnx ladies!
Ananas schijnt inderdaad te helpen, maar helaas niet de lekkerste stukjes, maar het binneste (wat je normaal dus niet eet!).
Hi... Heb begrepen dat de "opwekmiddeltjes" alleen werken als je lichaam er aan toe is..... Dat is ook de reden waarom zelfs strippen vaak niet werkt... alleen als je baarmoedermond er al aan toe is..... Denk dus zelf niet dat het gaat werken.... Hier trouwens officieeel 1-1 uitgerekend en ook zware BI... dus ik begrijp wel wat je bedoelt.... maar zelf heb ik zoiets van... "voor het kleintje is het alleen maar beter als het daar nog wat langer zit"... en dat ikzelf verrek van de pijn... tja... dat ben "ik" maar... alles voor me guppie(s)
oja trouwens opletten.... Want van sommige " opwekmiddeltjes" (zoals wonderolie) schijn je alleen maar aan de schijterij te raken.... en door de darmkrampen lijkt het soms of de weeen begonnen zijn. wat dus helemaal niet het geval is...!
@ MamaJennifer: Hier nog iemand met BI en 34 weken zwanger. Ik zit al vanaf de 14e week met BI en al vanaf de 17e week in de ziektewet. Ik kan niets meer en verga iedere dag van de pijn. Ik zou ook wel graag willen dat het eerder komt, maar BI is GEEN reden dat ze het opwekken! Heb er al naar gevraagd bij mijn VK, omdat ik echt bijna elke dag lig te huilen van de pijn, zo goed als niet meer slaap van de pijn, maar ze doen echt niets hoor! Ik hoop voor jou dat jou VK er anders over denkt, maar bij mij willen ze de natuur de vrije loop laten... Sterkte ermee meid! Liefs en knuffel, Patricia
Naar mijn idee kan het slechts een zetje in de goeie richting zijn als je kindje er al helemaal klaar voor is. Was het ook zo zat, heb tonic gedronken, ananas gegeten, die ranzige thee gedronken, ben ongelofelijk in de weer geweest die laatste week, heb sambal met nasi gegeten kwa pittig eten... Maar Lena diende zich echt pas bij 40+5 aan hoor En dat was een heel flinke baby, als die een weekje of wat eerder was gekomen had dat geen probleem geweest, maar ze vertikte het Zou persoonlijk voorzichtig zijn met wonderolie, maar hier haalde het allemaal heel weinig uit. Hoop wel voor je dat je snel een gezond kindje op de wereld gaat zetten, sterkte met de laatste loodjes!
zolang je baarmoederhals niet verweekt helpt er geen wondermiddeltje om de weeen op te wekken dus ik denk echt meid dat je nog effe op je tanden moet bijten @valhalla ik heb zelfs ooit eens in een magazine gelezen dat tonic drinken ( veel ervan drinken dan) zelfs heel nadelig kan zijn voor je kindje vanwege de keratinegehalte die erin zit. sowiso moet je zien dat je niet teveel van die thees drinkt want gezond is dit gewoonweg niet maar dat is niks als je er teveel van neemt , buiten sex dan daar kan je nooit genoeg van hebben
Tja vijf liter is ook te veel van het goede Heb ook eens gehoord dat ananas in het begin van je zwangerschap voor een miskraam kan zorgen. Enerzijds bakerpraatjes, echter ergens zal er wel een kern van waarheid inzitten... Jeeeeeeeetje. Als ik ergens, ergens niet meer aan moest denken toen was het wel seks Maar als ik op mijn rug lag was het hoogste punt van mijn lijf ook een meter hoog zo groot was mijn buik Nah ja wel veiliger dan allerlei 'wondermiddeltjes' al met al.
Meiske, ik kan me goed voorstellen dat je baalt van je bekken. Heb het zelf al sinds week 7 van mijn zwangerschap (wat hoogst zelden voorkomt, ze dachten eerst zelfs aan een miskraam). Vanaf week 19 ben ik volledig uitbehandeld bij de fysio en ga dus ook iedere dag 'dood' van de pijn. Mag niets meer en kan niets meer en ben dus volledig afhankelijk van mijn man en de mensen om mij heen. Toch heb ik zoiets van, als het beter is voor mijn kleine mannetje, laat hem dan maar lekker even zitten... Ik heb met 27 en 30 weken al premature weeën gehad en ben héél erg blij dat mijn mannetje nog in buik zit. Je moet er toch niet aan denken dat je kindje te vroeg komt? (Al is 37 weken wel prima, maar toch). Heel erg veel sterkte, ik weet hoe je je voelt. Ik hoop voor je dat je kleintje zich snel op een natuurlijke manier aandient, dan is ze er ook klaar voor. Liefs
volgens mijn VK allemaal bakerpraatjes...kindje komt wanneer de placenta niet meer voldoende werkt... En dus bepaald de natuur wanneer je kindje komt en helaas geen ananas, tonic e.d.
Ook ik moet je teleurstelen, ik ha vanaf 37 weken voorweeën en in combinatie met behoorlijk gekneusde ribben heel erg pijnlijk... het kindje komt pas als zijn/haar hersenen een hormoon hebben afgegeven... dus se sperma, jezelf bevredigen, ananas, tonic e.d. het werkt niet hoor... framboosbladthee kan helpen met verweken maar wekt geen weeën op
ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest. Hier ook ananas gegeten en tonic gedronken maar madame kwam pas 10 dagen na de uitgerekende datum. Allemaal bakerpraatjes.
Hier nog een met BI. Ik mag bevallen met 39 weken maar heb ervoor gekozen om de volle 40 weken uit te dienen,tenzij de kleine zichzelf aandient. Ik zal wel voor gek verklaard worden doet mijn familie ook maar zolang er medisch niks aan de hand is waarom eerder laten komen. Dit om 2 redenen 1 practisch ik ben uitgerekend 9 jan en 2 januari vind ik te snel na december en dan is mijn kindje altijd jarig in de vakantie. 2 Wie zegt dat mijn kindje met 39 weken al klaar is mijn andere 2 waren allebei overtijd ik draag dus lang . Die pijn heb ik nou eenmaal en die paar dagen kunnen er ook nog wel bij.Ik heb bij de 1ste ook alles geprobeert maar hij kwam toch 10 dagen te laat en toen hebben ze me zelfs nog moeten inleiden. Ik ken wel iemand die overtijd liep en sex had en vervolgens beviel maar die liep wel overtijd en het kindje was er wss al klaar voor. Succes met de laatste loodjes en hopelijk wil je vk je wat eerder helpen maar ook zij kan niet veel tenzij je lichaam er klaar voor is.
Ik had begrepen dat je van de thee in ieder geval vanaf week 37 twee kopjes per dag mocht en vanaf week 40 een halve liter per dag. Ook al helpt het misschien niet, voor de mensen die het toch willen proberen en niet weten hoeveel ze mogen.