Hoi allemaal, Sinds twee dagen heb ik een steeds erger wordende oorpijn. Nooit gehad overigens. Nu kan ik al raden wat de ha gaat zeggen want ik mag natuurlijk niets hebben. Ikheb wel paracetemol gebruikt om het een beetje te verlichten maar dat is met het oog op bevallen niet zo goed omdat je bloed er dunner van wordt toch? Maar misschien heeft iemand een huis-tuin- en keukentip tegen de oorpijn? Liefs C
Paar druppels olie in je oor doen watje erin maby komt de troep er vanzelf uit, en volgende dag even lekker de dochekop opzetten. Bij mij werk dit vaak wel, heb veel oorontstekeningen gehad en oorpijn en volgens mij als je echt iets aan je oor hebt krijg je druppels voor in je oor mee dat zou toch wel mogen tijdens je zwangerschap?
Ik zou toch de HA bellen, misschien is er wel iets wat je wel mag hebben. Oorpijn is echt vreselijk... Sterkte!
Bedankt voor jullie reactie. Ik ben gisteren idd even naar de huisartsenpost geweest. Gehoorgangontsteking, nooit van gehoord maar verdomd pijnlijk :x. Druppels gekregen en een week wachten. Liefs c
Ja dat kan heel zeer doen... ik heb het zo erg gehad dat ik aan die kant ook niet kon kauwen of op het kussen liggen. Heb je van die zure azijnoordruppels gekregen?