Ooni pizza oven

Discussie in 'De lounge' gestart door Muisjepluisje, 4 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisjepluisje

Muisjepluisje Fanatiek lid

17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Ik ben benieuwd of iemand hier een Ooni pizza oven heeft :D

Zo ja, welke en ben je er tevreden over?

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.324
    10.293
    113
    Wij hebben de ooni fyra. Het is echt even oefenen maar hij werkt super!
    Dus verwacht er bij de eerste keer niet teveel van, maak kleine pizza's en beleg ze niet gelijk vol.

Snel warm, neemt niet al teveel plek in beslag. Zeer knapperige lekker pizza's hebben we al gemaakt.:D

3. Muisjepluisje

17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Ah top!! En is deze op gas of hout? Ik wil hem cadeau doen aan mijn vriend aangezien die week waarschijnlijk ook de TESE is

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.324
    10.293
    113
    Wat is de tese?

Wij hebben hem met pellets. (Kleine korrels) Makkelijk in gebruik! Op YouTube staat wel een filmpje hoe die werkt.

5. Muisjepluisje

17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Oh zie nu echt een halve zin. Hij is 30-3 jarig en wordt dan waarschijnlijk geopereerd (zaad zoeken dat is de tese) dus dacht nou supergaaf cadeau want onze tuin wordt ook gedaan!

Ja ik ga maar eens filmpjes kijken, vind het een lastige keuze

6. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.324
    10.293
    113
    Oooh zo. Geeft niks ,ik typ wel vaker halve zinnen omdat ik tegelijk met wat anders bezig ben Hahaha.

Het is ook echt een super gaaf ding. Je kan ook gewoon brood bakken.
    Moeten we wel nog testen. We hebben hem sinds vorig jaar en toen testen we eigenlijk alleen de pizza's:roflmao:

Wij hebben van alles bekeken en deze bleek toch echt zijn warmte vast te houden en hij kon hoog gestookt worden. Wat weer belangrijk is voor een echte goede pizza. Toen we deze zagen met die korrels waren we om. Makkelijk in gebruik, de korrels branden langzaam waardoor je ook best een tijd door kan bakken. Je kan ze ook gewoon bijvullen tussendoor.

Wij waren om toen we het filmpje zagen, ook van een meneer waar het de eerste keer niet zo goed ging met bakken. Ook dat hoort bij het leerproces:roflmao:

7. Muisjepluisje

17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Hahahah vrouwen ding!

Ah top bedankt! Heb je misschien fotos van jouw pizza’s? Ben heel benieuwd naar de resultaten!:D
    Oja, heb jij naast de oven nog andere dingen er meteen bij besteld? En heb je hem bij Ooni zelf besteld (ivm garantie)

8. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.324
    10.293
    113
    De pallet korrels hebben we daar wel gekocht. De oven hadden ze daar niet op voorraad.

De infrarood thermometer en pizzaschep hebben we bij bol gekocht.

Foto zal ik even moeten zoeken:D

Muisjepluisje vindt dit leuk.
  9. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.324
    10.293
    113
    Was even zoeken:D 20210812_171028.jpg

Ysabella en Mamavandrie34 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina