Oeps, 15 kilo aangekomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ddebbyy, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Vandaag bij de vk geweest en ben tot nu toe 15 kilo aangekomen...
    De VK zei dat ik moest gaan oppassen omdat het na de 15 kilo er moeilijk af gaat :rolleyes:

maaaaar ik doe niks raars....snaai helemaal niet zo veel en drink liters water op een dag. Drink wel onwijs veel melk (tegen maagzuur) maar dat is magere melk.
    Eet 2x per dag...sochtends en savonds want die kleine ligt heerlijk tegen mijn maag aan te drukken waardoor ik de hele dag een vol gevoel heb dus ik snap er niks van waar die kilo's vandaan komen.

Weet iemand of het waar is...dat je na de 15 kilo de kilo's er moeilijk af krijgt?

Sorry hoor zeur normaal nooit over mijn gewicht.....en het boeit me ook weinig hoeveel ik aankom...maar wil het na de bevalling er wel weer af zien te krijgen...en als het zo moeilijk gaat dan baal ik toch aLs een stier.

Groetjes Debby

Edit mod:
    Je onderwerp heb ik iets duidelijker gemaakt.

2. katie25

katie25 Actief lid

20 jul 2007
    101
    0
    0
    Ik ben ook 15 kg aangekomen, na de geboorte ging er binnen no-time 20 af!

3. Geen idee, maar ik ben tijdens mijn eerste zwangerschap 38 kilogram aangekomen (ja, echt waar... :oops: ), en er zijn er 10 blijven 'plakken', die kreeg ik er met geen mogelijkheid vanaf (nu heb ik ook geen dieet gedaan of zo, hoor). Dus ik geloof het zo dat het boven de 15kg lastig wordt... Maar maak je er niet te druk over, meid. Geniet er maar lekker van! De kilo's zijn van later zorg...

4. Lucifertje

Lucifertje Actief lid

26 mrt 2008
    313
    1
    0
    Body Artist (piercer)
    flevoland
    Mijn eerste kwam ik 23 kilo aan.. en ja heb dr 2 jaar over gedaan omdat eraf te krijgen!
    Maar nou moet ik wel erbij vermelden dat ieder zn lichaam anders reageerd natuurlijk.
    Ik val zoiezo al niet snel af.

5. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik kwam bij de eerste 16 kilo aan en was binnen 3 maanden allemaal weer weg hoor.... heb er bijna geen moeite voor hoeven doen.....
    zit nu ook al op de 16 kilo en maak me niet zo veel zorgen, baal alleen van de straie die ik nu dus wel krijg en vorige keer niet...

6. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    bij mij viel het wel ik was zelfs 20 kg aangekomen en het was er heel snel weer af

7. pollywol

pollywol Actief lid

14 aug 2007
    264
    0
    0
    Ik ben bij de vorige zwangerschap totaal 16 kilo aangekomen. Die waren er in een maand weer af. Ik ben 28 november bevallen en met de kerst had ik een gewone, aansluitende broek aan. Alleen het slappe buikje heeft wat langer geduurd.

Ik ben nu 21 weken en al 6 kilo aanggekomen. Eens kijken of het er bij de 2e ook zo snel af gaat :)

8. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Ik was 30 kg gegroeid :oops: en na bevalling was ik al 10 kwijt..en binnen een half jaar was ik op 4 kilo na weer op gewicht....

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Na 20 kilo niet meer gaan wegen..maar praktisch alles is eraf (geen dag minder om gegeten!).

10. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Was bij de eerste 20 kilo aangekomen, na een maand of 4 was alles eraf!

11. Merijn

Merijn Niet meer actief

Je VK moet niet zeuren ;) Hou je niet gewoon veel vocht vast?

12. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Ach ja ik zit al aan de 23 kilo, maar de vk heeft er niks over gezegt ;)

13. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Tijdens mijn vorige zwangerschap ben ik 25kg aangekomen. Daar hield ik er na 6mnd nog 3.5 van over.
    Tot nu toe ben ik 6.5 kg aangekomen. ik hoop dat ik nu onder de 20 kan blijven :)

gr. Mayke

14. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    Ik heb 3 weken geleden dezelfde reactie gekregen van mijn gyn! Ik was toen 12 kilo bij en hij zei dat ik moest op letten want boven de 15 kilo zet het vet zich om in een ander soort vet dat er naar het schijnt erg moeilijk af te krijgen is... wat er van aan is weet ik ook niet... ik zit nu op 13,5 kg dus ik hoop de volgende 4 weken niet meer dan 1,5 kilo meer bij te komen!

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik ben nu 12 kg aangekomen en de huisarts vond dit best veel. Maar hier op het forum merk ik dat het nog wel meevalt.

Maar ik heb aldoor zo'n lekkere trek! Net alsof me lichaam schreeuwt om suiker en zoetigheid.

16. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik probeer me er ook niet druk om te maken dat heb ik mijn zwangerschap ook niet gedaan maar als je dit te horen krijgt van de VK schrik je toch even :rolleyes:

Ik ga gewoon lekker gezond eten...en wat meer bewegen dat is zoieso nooit weg natuurlijk ;)

Ik hou inderdaad ook wel wat vocht vast..

Hoeveel kom je gemiddeld nog aan de laatste paar weken?
    Hoeveel komt de baby aan laat ik het zo vragen?

17. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik teken voor maar 15 kilo hoor :p ik was er 30 bij de eerste zwnagerschap aangekomen, 15 is misschien wel meer als gemiddelde maar valt wel mee hoor..

18. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Ik ben bij de tweede maar 10kg aangekomen en het is er nog niet allemaal af, zegt niet zoveel dus!

19. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Hey...

eerste zwangerschap ruim 20 kilo aangekomen... en zat nu al (vorige week bij vk) op 13 kilo.....
    (en ik snoep toch niet..!)

Mijn vk had er geen problemen mee.....!

maarja de ene vk is de andere niet..!
    was t trouwens na vrige zwangerschap allemaal kwijt geraakt... en de dag na de bevalling was ik al 8 kilo kwijt... dat is ook meer als wat de boekjes zeggen.....

20. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    12 kilo is toch hardstikke normaal? :D

Ik denk dat ik ook wel wat zwaarder wordt. Maar ben dan ook gestopt met roken en compenseer dat echt zwaar met snoep en snacks.

Deel Deze Pagina