Oeps, 15 kilo aangekomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ddebbyy, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ben nu 10 kg aangekomen, en de vk zei er ook al wat van vorige keer. Nu heb ik ook vreselijke vreetbuien gehad, dus ze had ook wel gelijk... :)

2. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hier was ik op t einde van mn zwangerschap 16 of 18 kg aangekomen (sorry, weet t niet precies meer, dat krijg je ook kado, dat vergeetachtige ;) )

en anderhalve week na de bevalling alles kwijt...
    (helaas daarna weer 8 kg aangekomen dankzij de pil :( )

Laat je niet gek maken en blijf gewoon lekker genieten van je zwangerschap, iedere zwangerschap en ieder mens is anders...

3. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik ben ook gestopt met roken...daarom kwam ik in het begin ook heeeeeel snel aan!

Agh jaa...zo zie je dat de ene VK dit zegt en de ander dat... maar ga toch wel iets minder snoepen hoor ;)
    Ga lekker wat meer wandelen met mijn hondjes (laat t nou net super mooi weer worden dit weekend) en lekker appeltjes eten als ik lekkere trek heb :D
    Wil in ieder geval over 2 weken op controle niet weer 2.5 kilo aangekomen zijn...ik denk dat ze m dan flipt :p
    hahahahahaha

Maar weet iemand hoeveel de baby aankomt per week de laatste paar weken?

4. Chida

Chida Actief lid

13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ik krijg nu niet alleen commentaar van de verloskundige maar ook van mijn moeder....(ze bedoeld het goed hoor...maar toch, ik doe het niet met opzet. Ik zit echt niet alleen op mijn luie kont en eet ook niet de hele dag door het is voornamelijk vocht...)

Mijn moeder heeft namelijk 8 kinderen op de wereld gezet en zij is nooit zoveel aangekomen :(

5. Chida

Chida Actief lid

13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Volgens mij niet zoveel meer....maar zeker weten doe ik niet.

6. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier ook al 14 kilo aangekomen en daar baal ik best van maar goed ik krijg er iets moois voor terug en straks gewoon vollop gaan sporten dan kom het vast en zeker helemaal goed.

7. Judi

Judi Actief lid

27 mrt 2008
    236
    0
    0
    Nu ben ik al 30 kilo zwaarder geworden en ik ben 1.68 lang. Ik ben nu echt een tonnetje hoor. Ik merk dat als ik mijzelf zie daar best heel veel moeite mee heb.

Ik hou veel vocht vast; ben ook geheel gestopt met roken en ik ben kort.
    Ik wist dat dit ging gebeuren en heb het maar voor lief genomen.
    Ik hoop ook dat het na de bevalling eraf gaat. Al zal ik er wel wat voor moeten doen, want bij mij gaat het niet vanzelf.
    MAAR ik ben wel erg blij en trots dat ik niet meer rook!

Suc6 allemaal.

p.s. Oja! Mijn Gyno heeft tot nu toe nooit gezegd, dat ik te zwaar ben. Laat staan dat ik gewogen ben.

8. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    sorry hoor maar ik zie bij sommige dat ze 12 kilo zijn aangekomen rond de 30 weken is toch netjes ?
    je mag gemiddeld 15 aankomen ,vind het allemaal wel meevalllen ..
    ik vind boven de 20 kilo pas veel worden hoor ..
    hallo we hebben een baby in onze buik hoor en ja we hebben nou eenmaal meer trek is toch normaal geniet lekker maak je niet druk!

liefs michelle 24 w 6 kilo

9. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Dat stomme roken ook :evil:

10. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Jaaa hahahahahaha
    Ze zeggen dat je daar 5 kilo van aankomt...
    Dus mag eigenlijk zeggen dat ik pas 10 kilo ben aangekomen 8)
    hahahahaha
    Nee hoor zonder dollen....ik vond 15 kilo ook wel meevallen...maar mijn VK dus niet.
    Agh kzie t wel...de ene komt 30 kilo aan de ander 5 kilo. en ik waarschijnlijk 20 :p

11. Marit80

Marit80 Actief lid

10 jul 2006
    220
    7
    18
    Ik ben de vorige keer 30 kilo aangekomen (en toen gestopt met wegen die laatste week ofzo ;)), dat was er binnen 4 maanden allemaal weer af (zonder sporten, of je moet BV ook sporten noemen :-D). Nu zit ik ongeveer op de 12, waarvan de laatste 4 zowat van de afgelopen 3 weken :-S. De eerste keer kwam ik op het laatst bijna een kilo per week aan, maar dat was heeeeeel veel vocht.
    Ach ik maak me maar niet druk, is 1 van de weinige periodes in je leven dat je ongegeneerd lekker veel mag eten toch :-D.
    groetjes!

12. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    ik ben blij met de geruststellende berichten over het afvallen!

ikzelf ben nu ook bijna 15 kilo aangekomen, terwijl ik geen vreetkicks of wat dan ook heb en ik ben echt als de dood dat ik nooit meer in mijn mooie spijkerbroeken kom!

13. Niet meer actief

Ik ben al ruim 22kg aangekomen.. meisje die ik ken was 25kg aangekomen en was het na zo'n 8 weken zowat allemaal alweer kwijt! Is natuurlijk ook wel een groot deel zelfdiscipline m.b.t. het afvallen!

Wat ik raar vind is dat sommige mensen hier typen dat een vk begint aan te geven met 10kg ofzo bij 29 weken zag ik net? dat ze moeten gaan oppassen... heeft mijn vk nog nooit gezegd terwijl ik toen allaaaang over de 10kg heenzat!

Elke vk is ook wel anders volgens mij

14. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ach 15kg, ik begon vorige keer met 53kg.
    Kwam in 37 weken ruim 20kg aan! Waarvan een hoop vocht dat dan weer wel maar ook die moeten eraf.

Nu zit ik ruim 1 jaar verder ben 8 weken zwanger en weeg 53kg.
    De vk heeft me nooi gewezen op het aankomen. Je komt vaak toch al ruim 12 kg aan omdat het kind, het vruchtwater, de vliezen, placenta enz enz ook allemaal gewicht is.

15. Niet meer actief

mamalieske hier precies zo.. begon ook op 53 en ben momenteel de 73 al voorbij

16. valhalla

valhalla Niet meer actief

Ik was 19 kilo aangekomen, met name na de 30 weken ging het als een speer. Een week na de bevalling was het er allemaal af, plus nog een kilo extra.

Was veel vocht en heel veel vruchtwater. Dus het ligt eraan hoe je eet, als je het zonder zwanger te zijn eraan eet, is het ook lastig eraf te krijgen. Maar ik was nog relatief slank met bijna 41 weken zwanger zijn ik had ook nooit gedacht de kilo's zo snel te verliezen.

Dus komt allemaal goed hoor meid! En anders gewoon ff een half jaartje opletten...

17. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    En houd je niet vast aan verhalen van : na 8 weken was ik dat gewicht kwijt!

Ga er gewoon van uit dat het een jaar duurt, veel realistischer en zonder gekke dingen als Sonja Bakker is je doel dan te halen.
    Geef je lijf gewoon ff de tijd.

18. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    kan het er niet meer mee eens zijn, goede uitspraak , iedereen wil zo snel! en soms met die hormonen nog in je lichaam voor maanden kan het zeker wel een jaar duren ... helaas maar als je dat incalculeert scheelt stress..

19. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    ik woog 55 en nu 75! en ik heb nog 7 weken te gaan ongeveer.Ik eet niet overdreven veel maar ik kom toch aan? Houd wel veel vocht vast. Ben bang dat ik 80 ga wegen met een lengte van 1.60 lijk een tonnetje :)
    nou ja een vriendin was ook heel erg aangekomen maar na 4 maanden was alles er weer vanaf dus dat moet wel goed komen!

20. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Jaa dat is waar!
    Heb er ook nooit over na gedacht verder hoor....het boeide me weinig...
    Maar jaa nu begon de VK erover te "zeuren"en dan ga je er toch anders naar kijken.
    Nou goed...we zien t wel ;)

Deel Deze Pagina